Colorfull Explosion

Aan de reacties van de VWC crew te horen op het filmpje, is dit een topper :P
Lekkere harde klappen zeggen, echt agressief hard gewoon. Die boeketten worden helemaal kapotgeblazen :D

Kapotgeblazen?
De burst zorgt er juist voor dat het boeket zo'n brede spreiding heeft:)
Bij veel Proline potjes lijkt het wel of dat de burst het effect "verziekt".
Maar als ik op de filmpjes moet afgaan lijkt me dit een super cake met mooie, grote effecten en een snoeiharde burst, daarom heb ik deze ook besteld:wink:

Laatst bewerkt:
Zit er over na te denken om deze meerdere malen te kopen. Voor Nederlandse begrippen echt grote effecten, een goede knal en een mooie effecten. Denk 2 voor in de show en voor na 12 uur ook 2 te gelijk, dat moet wel knallen denk ik zo!

Wij stonden wat dichterbij, deze film moest ik toch even als eerste afmaken en online gooien, want dit was echt een topper in mijn ogen! Past niet in beeld, boeketten waren enorm breed, gewoon echt supergaaf en onze reacties spreken dan ook voor zich.

movie

Mike stond hemelsbreed een 40/45 meter van het product af om te filmen...

Mike stond hemelsbreed een 40/45 meter van het product af om te filmen...

Klopt, denk dat als je er onder staat, dat je helemaal gek wordt haha! Deze moet ik toch eens van dichtbij meemaken, zal dit jaar niet lukken, maar wie weet volgend jaar! :D

Waarom gaat het dit jaar niet lukken!!!!!

Haha, toch budget he en niet te krijgen in de winkels waar ik dit jaar heb besteld, dus dan moet het maar worden uitgesteld. :wink:
Maar hij zal er een keer komen en dan met meerdere tegelijk, dat moet echt een spektakel geven! :cool:

Haha, toch budget he en niet te krijgen in de winkels waar ik dit jaar heb besteld, dus dan moet het maar worden uitgesteld. :wink:
Maar hij zal er een keer komen en dan met meerdere tegelijk, dat moet echt een spektakel geven! :cool:

hé jammer maar pakjesavond en kerstmis is nog niet voorbij......wie weet komt er uit een onverwachte hoek nog iets..:D

deze staat nog op mijn lijstje om te kopen, vind het persoonlijk wel zijn geld waard, al mag hij altijd goedkoper zijn hahaha, maar prijs/kwalitietverhouding is goed. deze pot heeft zo te horen harde burstknallen met een groot breed boeket, en de tijdsduur is ook okee

Iemand hem nog live op een demo gezien deze maand? En gefilmd?
Zie net dat ie o.a. in Veenendaal te koop is, kijken of ik er misschien toch maar eentje ga halen. :rolleyes:

Back
Bovenaan