Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie weet waar je deze met deze wikkel nog kan krijgen, ik had hem vorig jaar nog weten te pakken maar zie alleen nog maar de nieuwe wikkels, en die hebben een ander tempo
Ik weet niet hoe het dit jaar zit maar afgelopen jaar werd dit label alleen bij de intratuin verkocht. Overigens het mooiste soort label wat bonfire heeft gehad jammer dat dat altijd moet veranderen:(
Wie weet waar je deze met deze wikkel nog kan krijgen, ik had hem vorig jaar nog weten te pakken maar zie alleen nog maar de nieuwe wikkels, en die hebben een ander tempo
Ik zou het niet weten,ik ben bang dat dit moeilijk gaat worden. Ik had er 2 jaar geleden 1 en die ging echt snel en hard. Had er toen wat meer mee moeten nemen bij Koningsdal in Utrecht.
Ik wist toen niet dat er verschillende van in de omloop waren.
Ben wel blij dat ik deze heb kunnen aanschouwen want zijn opvolgers presteren toch wat minder.