Colorblind [Compound] *NIEUW 2025*

Een tijdje geleden besteld voor in de avond rond 60. Ik verwacht wel kleinere uitwerking dan het filmpje, maar opbouw en effecten, leek me prima.

Deze toch maar besteld, ipv reizen en meer geld/moeite voor een Gold Navy, is toch wat rustiger om deze om de hoek te halen, met een Rambak. Ik vind de kleuren en afwisseling erg leuk gedaan. Met 25mm en 11gr/sh zal het geen dreunbak met gigaspreiding zijn maar dat hoeft ook niet altijd. Ik kijk er naar uit, wordt misschien een 18u bakje of mss zelfs de laatste bak in NL legale stooktijd...

Deze toch maar besteld, ipv reizen en meer geld/moeite voor een Gold Navy, is toch wat rustiger om deze om de hoek te halen, met een Rambak. Ik vind de kleuren en afwisseling erg leuk gedaan. Met 25mm en 11gr/sh zal het geen dreunbak met gigaspreiding zijn maar dat hoeft ook niet altijd. Ik kijk er naar uit, wordt misschien een 18u bakje of mss zelfs de laatste bak in NL legale stooktijd...
Voor de online prijs?

Ik heb de film ook weer eens bekeken, maar wordt vooral blij van cake 1.

Voor de online prijs?

Ik heb de film ook weer eens bekeken, maar wordt vooral blij van cake 1.
Ja, online prijs. Ik vind de color tip palms van laatste cake ook mooi, net anders, en middelste (waaier)cake lijkt prima gevuld. Veel diverse blinkkleurtjes ook, me likey

Back
Bovenaan