Color Thunder Magic

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2060
Artikelnaam: Color thunder magic
Bruto Gewicht: 3400 gram
Netto Kruitgewicht: 579 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Harde knalrol met een diameter van 48 cm! Schiet bij elke knal synchroon gekleurde ballen en eindigt met een mega eindknal.
Tijdsduur: 120-180 sec
Stijghoogte: 0
Richtprijs: € 29,99

attachment.php

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt:
Op deze manier is zo'n rol leuker dan een legale 100.000 klapper, al mis je de charmes wel van zo'n 'echte' rol uitrollen. Maar dit is tenminste ook nog goed betaalbaar! Ik neem er denk ik 1 voor erbij.

Dit is wel een leuk ding zeg. Klappert lekker, mooie lengte, goed tempo, eindbommetje en leuk prijsje. Niks mis mee.

Dit is toch een leuke rol zo op het filmpje te zien.
Mooi alternatief maar verwacht niet dat deze zo klapt als op het filmpje
Dit jaar ook maar eens proberen al is het alleen maar voor het snipper effect :)

Zeker een leuke rol zo op film ja, mooi om te zien.
Prijs is ook prima te doen vind ik.

Ziet er leuk uit inderdaad, het overwegen waard als je die tegen komt.
Pyro Piet is er ook blij mee. :p

Wat betreft het knal volume wil ik het risico wel nemen. Jaren geleden werd ik ook erg verrast door de hindoe rol van Wolff. Dit is een look a like. Deze is prijstechnisch beter en heeft de kleur toevoeging. Ik ga de gok nemen.

Deze moeten ze maken met een regenboog effect!
Paars>Blauw>Groen>Geel>Oranje>Rood en dan weer terug en dan een multicolor 'eindbom' ofzo.

Deze ook maar besteld. Eigenlijk voor het eerst dat ik een NL rol heb, eigenlijk tot nu toe alleen maar die 90 shots matjes gehad... (uit NL dan...).

Zal niet het geweld hebben van de ouderwetse chainthunder 500, maar toch ben ik erg benieuwd!

Ik heb deze gehad en vond hem nog best aardig. Knalde uiteraard niet super hard maar waren best felle knalletjes en leuke kleurtjes. Ook de eindbom was best best grappig en gaf ook goed veel rook...

Back
Bovenaan