Color Hypnose 244’s

Helaas niet geschoten dit jaar, maar kan me de 2 bovenstaande reactie goed voorstellen en snap de vele negatieve geluiden over deze box ook niet zo, maar dat is smaak uiteraard. Blijf het een dikke box vinden met 1 wat langzamere cake, maar verder gewoon een topper in mijn ogen.

Hier een 2024 versie, die normaal en simpel door te lonten was. Deze Chinees was wakker denk, beviel me best deze doos niks mis mee!

Viel hier ook goed in de smaak, de jeugd vind het alleen maar mooi als hij lang door gaat. Effecten zijn meer dan prima en het “slome stuk” werd hier niet als storend ervaren.

Slome stuk was met weinig wind niet zo storend. Verder was de bak echt heel mooi. Achteraf werd hij ook nog door het publiek als topper benoemd, en er was ruim aanbod.

Hier ook voor 150 de 2024 versie op de kop getikt. Hij stond om een uurtje of 3 snachts nog een beetje zielig te wezen en ik twijfelde hem te laten staan. Toch maar gepakt en neergezet. Had hem van tevoren niet doorgelont maar beide delen los op straat gezet en met een stukje schilderstape de lonten aan elkaar gemaakt. Helaas is deel 1 toch teveel gaan bewegen tijdens het afgaan waardoor dit is los gekomen. Daarom even snel deel 2 los aangestoken. Ondanks dit toch van genoten.

Duzzz wat waren dan al die kritische geluiden vorig jaar? Vocht, maar dat was toch ontkracht? Mensen die op de hypetrain sprongen met te hoge verwachting van een dikke kooibak?

Toch blij dat ik hem niet gekocht heb. Veel te veel chaos. Te veel effecten door elkaar heen. Het 'prop alles in 1 schot' geval.
Zou me tegengevallen zijn als die in de straat had gestaan.
Tuurlijk kan hij altijd beter. De logica van opbouw laat te wensen over. Als ik zelf alle tubes had mogen schikken, had ik het ook anders gedaan. Staat weer tegenover dat ik dat gevoel bij >90% vh productaanbod heb.

Maar goed, 61 cent per schot, waar vond je dat nog anno 2025? Dan kan ik prima door wat schoonheidsfoutjes heen kijken.

Mee eens hoor.
Vind een hoop compoundbakken helemaal geen aanwinst.

Ik mis de oudere kleinere bakken die minder effecten per schot hadden.

En inderdaad, de color hypnose zoals op het filmpje, voor de goede prijs is gewoon een prima aankoop.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik mis de oudere kleinere bakken die minder effecten per schot hadden.
Nou inderdaad, gewoon meer single-effect, met opbouw door tempo, aantal tegelijk en/of shapes.
Meer gelegenheid om zelf combinaties te maken.

Er zijn teveel compounds waarvan je 'die ene cake' (of de helft) los zou willen hebben... maar als je het dan echt wilt hebben, de rest erbij moet kopen voor teveel geld.

Back
Bovenaan