Color Hypnose 244’s

Ga mijne niet doorlonten. Harde wind, gister vers van de boot af. Hij mag een jaartje drogen. Waait gewoon echt te hard hier.

Ga mijne niet doorlonten. Harde wind, gister vers van de boot af. Hij mag een jaartje drogen. Waait gewoon echt te hard hier.
Heel goed idee. Ik doe dit normaal gesproken met al het vuurwerk dat ik heb gekocht, dat ik het minimaal een jaar bewaar tot het echt goed droog is. Ik schiet dan alleen dat spul wat ik dus het jaar daarvoor of daarvoor, heb gekocht. Natuurlijk moet je wel over voldoende vuurwerk beschikken, wat sinds dit jaar niet het geval is. Ik zal het dus wel meteen moeten schieten en weet al dat ik er rekening mee moet houden dat het wat minder goed zou kunnen presteren. Mocht het weer het niet toelaten, dan bewaar ik mijn spul ook, iig de compounds, dan steek ik alleen mijn 8 cakes af en wat klein spul. Wat dat betreft kan ik mijzelf heel goed onder controle houden en schiet niet om het schieten. Dus, lekker laten liggen tot volgend jaar, zeker bij dit soort dure doosjes. Ps. Als het goed is schiet iemand straks dit mooie doosje, weet je gelijk wat meer. :)

even een vraag, ben erg slecht in doorlonten 😂. Is het een probleem als een lont uit de tube komt en dat je die gewoon netjes terug stopt met stukje tape? Zal die gewoon netjes overlopen op elkaar?

Ja hoor als je 'm zo diep mogelijk terugduwt komt dat goed, zo steken de Chinezen m dr ook in. Zit een gaatje geprikt in het gecomprimeerde lanceerkruit onderin de tube. Ik had het net ook nog en maar duimen dat ie 't doet anders is het doei finale 😅

Welke afstand is dit gefilmd? Begint veel belovend en laatste pak weg 30 sec ook prima maar tussenstuk oogt m.i. op deze film wat traag en klein, maar misschien komt dat door de afstand? Twijfel of ik deze 00.00 doe of toch een jaartje laat drogen en wat andere filmpjes nog afwacht. Hoe vind jij deze Spanishcracker tov andere bewezen compounds zoal de lion, gorilla, immortal gold erc?

Jeetje, ik vind het erg zwaar tegenvallen hoor. Hoezo "gewoon top"? Voor een bak waar zoveel om te doen was, vind ik het echt gewoon zeer slecht presteren. Traag, kleine boeketten.. en waar zijn al die mooie kleuren van het eerste filmpje dan eigenlijk gebleven? Je ziet ook duidelijk dat het een kooiloos product is. Wat mij betreft een flop.

Zo... na al deze hype vindt ik hem ook wel matig ogen hoor! Zou voor het geld liever een paar andere producten kopen... ;)

Pohhh deze valt mij ook tegen zo. En wat me ook opvalt, in deze heb je een traag stuk waar 2 bombettes per keer worden geschoten. In de officiële video is dit 3 bombettes per keer. En daarnaast inderdaad ook nog eens veel kleinere boeketten helaas:(

Back
Bovenaan