Collectiefoto's 2015/2016

Nieuw spul gehaald in Belgie tijdens Zena's 15-jarig jubileum:
15jaarZena 1.jpg15 jaarZena 2.jpg

3121 - Nitrogen X2
107-X - Revolution X X1
L01T-09 - Toffee X1
Z161 - Baby Vlinder X1
4010 - Nitraatcake X5
3132 - Burning Dragon X1

Kopen jullie nu te veel, of stoken jullie te weinig?

je stookt toch door tot alles op is?

Verschilt per persoon denk ik. Er zijn mensen die door het weer dingen laten liggen of bewaren voor een feestje later in het jaar. En mensen die nooit genoeg vuurwerk hebben en het dan echt niet opkrijgen. Daar ken ik er ook een paar van:wink:. Ik heb zelf vorig jaar alles weten op te stoken, maar dat gaat dit jaar wel moeilijk worden denk ik.

Kopen jullie nu te veel, of stoken jullie te weinig?

je stookt toch door tot alles op is?

Ik ben vaak bang dat ik niet genoeg over heb voor 12 uur dus doe vaak te voorzichtig de rest van de dag, maar daar heb ik dus hopelijk van geleerd en ga nu lekker los.

Ik heb dit nog over.

360.jpg

001.jpg1ste 2 pallet projectjes staan te popelen en dit is over gehouden vw van 2014/2015,ook nog een aantal pakjes en matten knalwerk waar ik aan bezig ben om ook een Project van te maken :D Is een pallet Duits/Belgisch en Tsjechies Vw en groot 11 potten en de ander is Tsjechies en is 19 potten en 1 vulkaan groot

Blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen zoveel vuurwerk over houden. Bij mij moet het altijd op :D . Als het erg slecht weer is geweest kan ik er wel bij inkomen maar sommige mensen houden gewoon complete collecties over soms nog meer dan de meesten in totaal kopen.
Misschien is het wel gewoon pure jaloezie van mijn kant?? Ik wil ook nu al vuurwerk hebben:cry:

Blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen zoveel vuurwerk over houden. Bij mij moet het altijd op :D . Als het erg slecht weer is geweest kan ik er wel bij inkomen maar sommige mensen houden gewoon complete collecties over soms nog meer dan de meesten in totaal kopen.
Misschien is het wel gewoon pure jaloezie van mijn kant?? Ik wil ook nu al vuurwerk hebben:cry:

Zeker waar, is wel handig als je wat meer inkoopt als dat je opstookt. Kan je het jaar erop alvast vroeg beginnen met doorlonten :D

Het is ieder zijn eigen keuze maar ik stook alles er doorheen.Want een jaar wachten duurt mij te lang en dan is het maar weer afwachten hoe het weer en alles uitpakt.:p

Het is ieder zijn eigen keuze maar ik stook alles er doorheen.Want een jaar wachten duurt mij te lang en dan is het maar weer afwachten hoe het weer en alles uitpakt.:p

Haha.. een jaar wachten moet je toch. Ik stop zelf met afsteken wanneer ik verzadig ben en het mij niet meer echt boeit. Vroeger bleef ik wel doorstoken, dan was het de ene cake en vuurpijl na de ander, zonder dat ik er echt nog naar keek. Gewoon omdat het in mijn ogen op moest. Nadien kwam kk tot het besef dat je op die manier wel het geld zomaar de lucht in schiet en dat je het jaar daarop dus wel weer in je beurs moet graaien voor een nieuwe collectie.

Haha.. een jaar wachten moet je toch. Ik stop zelf met afsteken wanneer ik verzadig ben en het mij niet meer echt boeit. Vroeger bleef ik wel doorstoken, dan was het de ene cake en vuurpijl na de ander, zonder dat ik er echt nog naar keek. Gewoon omdat het in mijn ogen op moest. Nadien kwam kk tot het besef dat je op die manier wel het geld zomaar de lucht in schiet en dat je het jaar daarop dus wel weer in je beurs moet graaien voor een nieuwe collectie.

Dat gevoel ken ik ,
Om die rede koop ik tegenwoordig te weinig
Dan blijf ik het bijzonder vinden
Dat magische gevoel ik kan het niet omschrijven maar waarschijnlijk herken je dat gevoel wel

Back
Bovenaan