Collectiefoto 2016-2017 !!!

Mooie collectie! wat heb je met die Junks gedaan?

Bedankt, heb er 3 los afgestoken en de rest bewaard voor volgend jaar. Wou eigenlijk een projectje maken van 8 stuks , maar omdat het effect toch anders was dan verwacht , heb ik er een paar los afgestoken en de rest bewaard tot volgend jaar

Bedankt, heb er 3 los afgestoken en de rest bewaard voor volgend jaar. Wou eigenlijk een projectje maken van 8 stuks , maar omdat het effect toch anders was dan verwacht , heb ik er een paar los afgestoken en de rest bewaard tot volgend jaar

Oke, ik heb er 4 gebruikt voor een projectje (zie hier) -> http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ojecten-Foto-s&p=861307&viewfull=1#post861307

Ondanks dat het effect niet zo was zoals we voorgeschoteld kregen vond ik het toch zeker de moeite waard.

Top nieuwjaar veel mensen die meekeken en mij bedankte, volgend jaar weer ander spul.
Trailer in Februari waarschijnlijk en video's in November.

Laatst bewerkt:
viel ie niet om zo ? risisco daarop is erg groot namelijk (had er 4 aan elkaar na 3de schot viel ie om -_-

Gelukkig niet:) Had een goede laag doorzichtige tape erom heen maar toen die klaar was waren ze wel los van elkaar door de hitte. Had ook wat blokjes houd erom heen gelegd voor de zekerheid. Ducktape zal dan wat veiliger zijn denk ik om ze aan elkaar vast te maken, is wat dikker.

IMG_1053.jpg

DIMG_1053.jpg

Dit was mij collectie iedereen hier
Nog veel gezondheid en veel knalplezier

In 2017

Bijlagen

• IMG_1052.jpg
    IMG_1052.jpg
    149,5 KB · Weergaven: 1
Tuurlijk, zolang ze maar aan de regels voldoen....dus geen shells, mortieren, >5g gram etc....

Om het gezellig te houden maar even mijn complete collectie

image 4.jpgimage 5.jpgimage 6.jpgimage 7.jpg

Boxen zijn:
Smash box 3
Garden party 3
Transbomber
Escape from hell
Event horizon Z3
Event Triple Treasure
Buurtassortiment xxl
Brasiliana Box
Geisha freestyle

Eind januari gaat de crew vergaderen over tal van punten, we zullen deze discussie hierin meenemen.

Maar voor nu ..laten we het even on topic houden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Speciale Crackling Purple uitvoering. :)

Genomen met camera op standje sterrenhemel:
P1090772.jpg

En eentje met flits:
P1090776.jpg

P1090781.jpg

Allemachtig wat een collectie. Wat mag dat wel niet gekost hebben. Bij outlet groningen gehaald toevallig?

Hier de complete collectie van mijzelf

vh7uw0.jpg

Back
Bovenaan