Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon plaatsen joh! Gaat niet om de hoeveelheid, als je het maar leuk hebt gehadWat een bizar mooie en grote collecties komen er voorbij. Zal mijn bescheiden collectie maar niet plaatsen haha. Heb er in ieder geval wel erg van genoten!

Gewoon plaatsen, gaat niet om de hoeveelheid, maar om wat jij had en erg blij mee was.Wat een bizar mooie en grote collecties komen er voorbij. Zal mijn bescheiden collectie maar niet plaatsen haha. Heb er in ieder geval wel erg van genoten!
Ben je mal, gewoon showen waar je trots op bent.Wat een bizar mooie en grote collecties komen er voorbij. Zal mijn bescheiden collectie maar niet plaatsen haha. Heb er in ieder geval wel erg van genoten!
Only The Brave was echt verschrikkelijk kut doorgelont… Viel letterlijk van ellende uit elkaar incl. de doos haha. Alsof die letterlijk meerdere keren van de vrachtwagen is gevallen. Hoe was die bij jou?Geen muurtje, maar wel een aantal producten tussen het voorbereiden door op de foto gezet waar ik erg blij mee was.
Met name de Maffioso, Shyne, Salve's en de Terremoto 10S waren fijn om in de show verwerkt te hebben! Topproducten!!Bekijk bijlage 1825125Bekijk bijlage 1825124
Ik voel een nieuw topic aankomenBen je mal, gewoon showen waar je trots op bent.
M'n piemel zal ook niet de grootste zijn die m'n vrouw ooit gezien heeft, maar das geen rede om 'm in m'n broek te houden.
De doos zag er bij mij niet gehavend uit, schrok alleen wel van het formaat. Heb 'm maar meteen op de achterbank gezet, klep zat al volOnly The Brave was echt verschrikkelijk kut doorgelont… Viel letterlijk van ellende uit elkaar incl. de doos haha. Alsof die letterlijk meerdere keren van de vrachtwagen is gevallen. Hoe was die bij jou?
Heb 'm in het midden wel strak doorgelont maar zaten wel wat korte pauzes in ja. Verder voor het geld een mooie doos!Zolang je em maar niet op de foto zet, vind ik alles bestM'n piemel zal ook niet de grootste zijn die m'n vrouw ooit gezien heeft, maar das geen rede om 'm in m'n broek te houden.
Laatste jaar dus wat meer ingekocht.
Wat waren nou de toppers van je collectie?Laatste jaar dus wat meer ingekocht.
Ik heb overal van genoten.De Maffioso maakte wel veel indruk door de harde salutes.De Great Wall was ook een erg mooie compound.Floppers had ik niet echt.Wat waren nou de toppers van je collectie?
Die er overigens prachtig gevarieerd uit ziet