Collectie foto's 2025 - 2026

Geen muurtje, maar wel een aantal producten tussen het voorbereiden door op de foto gezet waar ik erg blij mee was.
Met name de Maffioso, Shyne, Salve's en de Terremoto 10S waren fijn om in de show verwerkt te hebben! Topproducten!!Bekijk bijlage 1825125Bekijk bijlage 1825124
Only The Brave was echt verschrikkelijk kut doorgelont… Viel letterlijk van ellende uit elkaar incl. de doos haha. Alsof die letterlijk meerdere keren van de vrachtwagen is gevallen. Hoe was die bij jou?

Only The Brave was echt verschrikkelijk kut doorgelont… Viel letterlijk van ellende uit elkaar incl. de doos haha. Alsof die letterlijk meerdere keren van de vrachtwagen is gevallen. Hoe was die bij jou?
De doos zag er bij mij niet gehavend uit, schrok alleen wel van het formaat. Heb 'm maar meteen op de achterbank gezet, klep zat al vol :d Heb 'm in het midden wel strak doorgelont maar zaten wel wat korte pauzes in ja. Verder voor het geld een mooie doos!

Wat waren nou de toppers van je collectie?

Die er overigens prachtig gevarieerd uit ziet
Ik heb overal van genoten.De Maffioso maakte wel veel indruk door de harde salutes.De Great Wall was ook een erg mooie compound.Floppers had ik niet echt.
Tribute to Tradition was een vervanger en dat was de doos met de kleinste effecten maarja mocht de pret niet drukken.

Back
Bovenaan