Collectie foto's 2023 - 2024

Collectie dit jaar. Op de foto missen de Cairo Crackling, Temptation Willow en 4 keer Magnum Imperial.
Verder nog het kleine grut niet gefotografeerd.

20231231_123234.jpg

20231231_141246.jpg
20231231_222544.jpg

Leuke collectie weer dit jaar. De 2 afwezigen op de foto zijn de Beast of Burden en de Double Whammy. Die waren al op een andere locatie.

Laatst bewerkt:
28da2096-5e91-4cdb-8a86-a1fcc3120f0a.jpg

Iets minder budget dan voorgaande jaren maar toch een paar hele mooie toppers gehad dit jaar!

De W-Triple Layer, Beyond Redemption en Fire Dome waren echt SUPER!

iUENZ9g.jpg

Hier zit in Rat(3x), Rabbit, Rooster, Pig en Las Fallas
IMG_1908.jpg

Hier zit nog in de Golden Salute(2x), Jade Dragon en een gratis potje.
IMG_1909.jpg

Hier heb ik geen foto van, maar had ook nog de Decibel batch 2023(4x).

Al met al een top oud en nieuw gehad, heerlijk van genoten en de straat ook. Tijdens het genieten helemaal vergeten om filmpjes te maken, terwijl ik juist daarvoor een externe microfoon heb besteld :bonk:

Het was me weer een genoegen medeliefhebbers!

Laatst bewerkt:
Het was een heerlijk Oud & Nieuw zoals elk jaar.
De hele avond stond ik buiten en regen/wind viel gelukkig mee.
Om mij heen uren lang Siervuurwerk en ander mooi groot spul het was non stop en om 2:30 was het nog steeds non stop. Gelukkig viel het weer dus mee en heb ik eigenlijk alles kunnen filmen.
Sommige cakes werden nat en schoten volgens mij langzamer :p

Dit jaar heb ik mij budget met circa 60% verlaagd, maar ben blij met wat ik allemaal heb kunnen kopen voor een klein budget.
- foto weg

Laatst bewerkt:
Op de 27e besloten om toch te gaan knallen, eigen schuld dat de helft dan al uitverkocht is en de prijzen inmiddels een paar duppies duurder ,, mja ik heb toch weer lekker kunnen genieten.
IMG_2273.jpg
IMG_2274.jpg

IMG20231231125511.jpg

Mijn muurtje van dit jaar....onwijs genoten!!!
Moe maar nog geen zin om naar bed te gaan...deze dag mag niet voorbij zijn!!:no:

Back
Bovenaan