BENZ
VWC lid

Machtig wat een stookvoer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dit van mijzelf:Bekijk bijlage 80013
Avondje alles bij elkaar, uitpakken, sorteren, kooien verwijderen, foto's maken, inpakken, inhoud op de dozen met cakes en klein spul zetten en over verschillende adressen verspreiden. Slopend zo'n avond en helaas geen tijd meer gehad om de kleinere cakes, de fonteinen en al het kleine spul op de foto te zetten. En dan na de foto's, als je alles alweer aan het inpakken bent tot de ontdekking komen dat je nog een paar dozen (met kooi) vergeten bent
Bekijk bijlage 79809
Bekijk bijlage 79810
Bekijk bijlage 79811
Jemigwat een collectie. Misschien next time toch iets minder? Geniet je er wellicht ook wat meer van.
Maar mooi spul knettah
Bedankt
Ondanks mijn goede voornemen om geen goede voornemens te hebben is mijn goede voornemen voor dit jaar om een iets kleinere collectie aan te schaffen. Ik ben niet van het bewaren en ik had nooit gedacht dat het mogelijk was om teveel vuurwerk te hebben maar ik heb vast mogen stellen dat dat dus wel degelijk mogelijk is.
Toevallig heb ik deze wel geschoten. Officieel zou dit een 2024 product zijn voor magnum ivm het te laat binnenkomen.Jammer had er graag de straatvideo gezien. Het is nu mooi wind stil....
Is dit ook gefilmd? Wil graag beelden zien van deze namelijk, want de china film is wel goed.Toevallig heb ik deze wel geschoten. Officieel zou dit een 2024 product zijn voor magnum ivm het te laat binnenkomen.
Deze box komt met kooi en had prima effecten voor 25mm. Zeker niet slecht maar niet de aboslute wow factor voor mij.
Ik heb niks gefilmd, sorry.Is dit ook gefilmd? Wil graag beelden zien van deze namelijk, want de china film is wel goed.
Paste niet helemaal op de foto, maar dit is het grootste deel van de collectie.
Bekijk bijlage 79684
Bekijk bijlage 79685
Bekijk bijlage 79686
Bekijk bijlage 79688
Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken.
Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.
Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken.
Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.