Collectie foto's 2023 - 2024

Avondje alles bij elkaar, uitpakken, sorteren, kooien verwijderen, foto's maken, inpakken, inhoud op de dozen met cakes en klein spul zetten en over verschillende adressen verspreiden. Slopend zo'n avond en helaas geen tijd meer gehad om de kleinere cakes, de fonteinen en al het kleine spul op de foto te zetten. En dan na de foto's, als je alles alweer aan het inpakken bent tot de ontdekking komen dat je nog een paar dozen (met kooi) vergeten bent :rolleyes:

Bekijk bijlage 79809

Bekijk bijlage 79810

Bekijk bijlage 79811

Jemig :p wat een collectie. Misschien next time toch iets minder? Geniet je er wellicht ook wat meer van.
Maar mooi spul knettah

Ohja en als verassing kwam mijn broertje hier nog mee aanzetten. Die zou rustig aan doen ivm sparen voor een huis en andere dingen. Maar toen ik een appje kreeg dat hij achter had geparkeerd en of ik met een steekwagentje wilde komen moest ik toch wel lachen. Boodschappentassen zitten allemaal vol met Duitse Cakes.

Bijlagen

• 20231231_175408.jpg
    20231231_175408.jpg
    182,9 KB · Weergaven: 73
Jemig :p wat een collectie. Misschien next time toch iets minder? Geniet je er wellicht ook wat meer van.
Maar mooi spul knettah

Bedankt :)

Ondanks mijn goede voornemen om geen goede voornemens te hebben is mijn goede voornemen voor dit jaar om een iets kleinere collectie aan te schaffen. Ik ben niet van het bewaren en ik had nooit gedacht dat het mogelijk was om teveel vuurwerk te hebben maar ik heb vast mogen stellen dat dat dus wel degelijk mogelijk is.

Bedankt :)

Ondanks mijn goede voornemen om geen goede voornemens te hebben is mijn goede voornemen voor dit jaar om een iets kleinere collectie aan te schaffen. Ik ben niet van het bewaren en ik had nooit gedacht dat het mogelijk was om teveel vuurwerk te hebben maar ik heb vast mogen stellen dat dat dus wel degelijk mogelijk is.

You Welcome,

Denk dat meer freaks zich erin herkennen dat heel veel vuurwerk het plezier niet perse vergroot.
Heb zelf jaren gehad dat ik zo veel had dat ik stookte om het stoken. Om er maar doorheen te komen.
Ik merkte aan mezelf wanneer ik minder had (maar kwalitatief goed spul) meer plezier over de hele dag had. Doordat ik meer tijd had voor vrienden/familie, minder tilwerk, opslag, doorlonten etc.

Maar als je natuurlijk lekker veel vuurwerk wilt moet je dat vooral doen. Mijn budget is overigens elk jaar gemiddeld 1000 euries.

Één karton van 2x de Blue 'M UP moest nog even uit de kooi gehaald worden
IMG_2666.jpg

Vuurwerk collectie 2023 - 2024
DSC_4756.jpg

Alles ingepakt en klaar voor 00:00 uur
DSC_4772.jpg

Jammer had er graag de straatvideo gezien. Het is nu mooi wind stil....
Toevallig heb ik deze wel geschoten. Officieel zou dit een 2024 product zijn voor magnum ivm het te laat binnenkomen.

Deze box komt met kooi en had prima effecten voor 25mm. Zeker niet slecht maar niet de aboslute wow factor voor mij.

Mijn collectie voor 2023/2024.

1 compound ontbreekt: de Night battle van Wolff welke ik in de uitverkoop had gekocht de 30e.

Laatst bewerkt:
Toevallig heb ik deze wel geschoten. Officieel zou dit een 2024 product zijn voor magnum ivm het te laat binnenkomen.

Deze box komt met kooi en had prima effecten voor 25mm. Zeker niet slecht maar niet de aboslute wow factor voor mij.
Is dit ook gefilmd? Wil graag beelden zien van deze namelijk, want de china film is wel goed.

Is dit ook gefilmd? Wil graag beelden zien van deze namelijk, want de china film is wel goed.
Ik heb niks gefilmd, sorry.

China film komt wel aardig overheen. Maar miste voor mij wat wow factor. (Deze geschoten na de 1.2 200 shots van broekhoff wat natuurlijk ook niet te vergelijken is.

Paste niet helemaal op de foto, maar dit is het grootste deel van de collectie.

Bekijk bijlage 79684
Bekijk bijlage 79685
Bekijk bijlage 79686
Bekijk bijlage 79688

Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken :).

Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.

Laatst bewerkt:
Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken :).

Benieuwd of er nog meer freaks ergens nog wat foto's op de telefoons hebben staan en nog niet gedeeld hebben.

Dat had ik dus ook. Naast het feit dat ik de enige was die in de avond buiten stond met vuurwerk zit er hier in utrecht ook een afsteekverbod te loeren wat mij niet gaat weerhouden om om 00:00 te stoken, maar daarvoor in de avond denk ik dat het niet meer zo leuk is om nog te doen omdat er al geen hond buiten was. Daarom gaat de focus nu naar compounds en grote cakes die mij aanstaan, en niet meer cakes die ik neem omdat ze een goede prijs hebben

Zag zojuist deze foto's weer op me telefoon. Was een topjaar maar veels te veel cakes en dat resulteerde in ''stoken om te stoken'' gedrag wat ervoor zorgde dat ik om 22:00 voor me gevoel het plezier omsloeg in drang om alles op op te krijgen. Dit jaar daarom minder cakes en kleine compounds en meer grote blokken :).

Weet je heel zeker dat je alleen wat cakes teveel had? :shy::rolleyes:

Back
Bovenaan