Collectie foto's 2021 - 2022

cc.jpg

Blij dat ik al mooie spulletjes heb kunnen ophalen afgelopen maanden! :cool:
Helaas mis ik nog wat Nederlandse boxen door het verbod anders was me stapel nog hoger.. Volgende maand nog wat kleine stookspulletjes halen en dan op de 31ste gaat alles de lucht in :handsup:

S004 is Katan #4
1878 is Magnum Triple X

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 63992

Helaas mis ik nog wat Nederlandse boxen door het verbod anders was me stapel nog hoger.. Volgende maand nog wat kleine stookspulletjes halen en dan op de 31ste gaat alles de lucht in :handsup:

S004 is Katan #4
1878 is Magnum Triple X

Je hebt toch wel alleen topspullen in huis gehaald. Damn, wat ben ik jaloers zeg! Om van te smullen. :droolthum
Toch iets van 2000 euro dat daar ligt. :)

Laatst bewerkt:
Hey ik heb bijna net zo'n collectie! Want ik was vanmiddag tussen werk door dichter bij Koperen Jan dan normaal en had een half uurtje tijd, en had gezien dat ze wat felbegeerd zeldzaam vuurwerk hadden, dus ik heb de restvoorraad van het niet meer te bestellen goedje maar opgekocht:

DSC-1177.jpg

Blij met m'n collectie 21/22! Kan ik wel weer n paar jaartjes mee vooruit.

Was trouwens fijn ff met een verkoper te mopperen over het verbod enzo, gaf wat sfeer zo. Dus haal ff wat cat 1 bij je favo dealers en heb toch nog wat inkoopsfeer :)

Bekijk bijlage 63992

S004 is Katan #4
1878 is Magnum Triple X

Potverdikkie, heb je mijn hele wensenlijst in huis gehaald?! man man man. Dit is super dik!

Bekijk bijlage 63992

S004 is Katan #4
1878 is Magnum Triple X

ik mis een silbercracker fountain op de foto :tongue2:

AC538FAD-E0F9-47F9-A5CD-833E3CEB13F1.jpg

Vandaag bij Vuurwerk Orthen langs geweest om m’n cat1 bestelling op te halen. Het komt natuurlijk niet in de buurt van grotemensen vuurwerk, maar ik werd toch wel weer blij van al die mooie Fünke spulletjes.

Zojuist een enorme illegale aankoop gedaan in een Groenrijk. Waar ze maarliefst Cat. 2 zomaar tussen de Cat. 1 hadden liggen. Met deze aankoop hoop ik niet dat de zorg te veel last krijgt. En hopelijk krijg ik geen politie over de vloer!
Even serieus: ik vond het wel grappig om Cat. 2 te vinden, haha. Uit principe gewoon meegenomen natuurlijk!

20211126_171806.jpg

20211126_171820.jpg

Back
Bovenaan