Collectie Foto's 2017-2018

Ik twijfel om de toekomstige foto hier te plaatsen. Met al die controles, ze lezen zeker mee

Zolang je geen illegaal vuurwerk hebt is er niets aan de hand. Vuurwerk dat je 'over' hebt, mag je gewoon thuis bewaren. Je mag dit alleen niet vervoeren buiten de verkoopdagen om.

Tegenwoordig is Nederlands vuurwerk dusdanig goed, dat illegaal vuurwerk niet meer nodig is. Tuurlijk is een 1.3 flowerbed mooi, maar met wat knippen en plakken heb je een mooie eigen show

Ik doel er meer op dat het zoveel kg is, dat mocht er wat gebeuren, ben ik goed de lul. Vwc mocht eens een ip geven..:bonk:

Zolang je geen illegaal vuurwerk hebt is er niets aan de hand. Vuurwerk dat je 'over' hebt, mag je gewoon thuis bewaren. Je mag dit alleen niet vervoeren buiten de verkoopdagen om.

Tegenwoordig is Nederlands vuurwerk dusdanig goed, dat illegaal vuurwerk niet meer nodig is. Tuurlijk is een 1.3 flowerbed mooi, maar met wat knippen en plakken heb je een mooie eigen show

Ook als je meer dan 25 kg hebt? En hoe zit dat qua verzekering mocht er brand ontstaan etc?

Verzekeringstechnisch ben je inderdaad niet gedekt wanneer je meer dan 25 kilo aan vuurwerk hebt opgeslagen. Daaronder ben je volgens de regels bezig.

Moraal van het verhaal: Brand je huis af met te veel vuurwerk in huis? Wakker het vuurtje dan nog even aan :D

Cipolla's

Onions-white-red-yellow1.jpg

Deel van Orthen, foto gemaakt in de winkel. Totale uitgestalde collectiefoto volgt, ga nu lekker me mandje in.

FB854227-A92C-40FB-B251-2EBC1D29FF5C.jpg

Eerste bestelling is binnen.
Wordt vervolgd. IMG_20171228_071658.jpg

Foto is niet helemaal duidelijk, maar gaat om GBV spul;
Bulkpack Asian Thunder, 2 pakken normale Asian Thunder, pak "2017" Asian Thunder, pak Silver Thunder, 2 Tolle Lola pijlen, Divine en Tube on Fire (gratis). Vooral klein geneuzel dus :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan