Coco Magnolia

Zeker wel een tof potje, al helemaal voor die lage prijs! Mooie multicolor peony's gevolgd door crackling, spreekt mij wel aan :D

Ik heb een low-budget (zoals ze dat hier zeggen), maar kan niet kiezen tussen Coco magnolia of Summa Cum Laude (allebei Pro-line)
Kunnen jullie misschien advies geven? Alvast bedankt :D

Mvg Koen

Ik heb een low-budget (zoals ze dat hier zeggen), maar kan niet kiezen tussen Coco magnolia of Summa Cum Laude (allebei Pro-line)
Kunnen jullie misschien advies geven? Alvast bedankt :D

Mvg Koen

Als ik jou was zou ik gaan voor Summa Cum Laude. Dit is wel een aardig potje, maar toch iets minder, iets eentoniger. Wat ik wel weer vind dat deze mooier is afgewerkt, dus het is helemaal waar je van houdt...

Als ik jou was zou ik gaan voor Summa Cum Laude. Dit is wel een aardig potje, maar toch iets minder, iets eentoniger. Wat ik wel weer vind dat deze mooier is afgewerkt, dus het is helemaal waar je van houdt...

Bedankt voor je antwoord (snel ;))
Dan wordt het toch de iets duurdere :cool:

ook deze zat bij mij en michael / pyromiac in de collectie .
ik hou wel van multicolor , dus vond deze erg mooi .
zeker voor die prijs , voor herhaling vatbaar .

ik heb deze toevalig gratis bij een besteling gehad .
deze cake heeft hele mooi multi color boeketten .
dit potje is zeker een aanrader als je weing geldt hebt

Het filmpje in de start post klopt niet. Dit is dan wel de demo
van 2009 maar ik had hem ook in 2009 en het waren toch echt deze effecten:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had deze cake ook afgestoken, ik had er meer van verwacht. Maar voor deze prijs is het een redelijke cake. Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

13.50 zijn ze ik heb het eerste vuurwerk boekje al binnen, en daar zie ik het staan

Mischien bij jullie 11.50 dat weet ik ook niet zkr, maar een mooi potje voor wat vermaak.

Back
Bovenaan