Climax *NIEUW 2025*

Ik vind hem op film wel goed overkomen, zoals Wolff zelf al adviseerde: om optimaal te genieten adviseren wij deze in de vooravond te schieten en dat snap ik wel. Bij het 0:00 moment zal deze minder goed meekomen.
Hoe was de burst?

Irl net als op filmpje; hoge kwaliteit donker goud effect met paar kleur/blink sterren. Rustige cake waarbij de pauzes gerechtvaardigd zijn voor de shotopbouw. De effecten vond ik ronduit retesaai, sorry. Simpel carbon goud (wel goeie kwaliteit), boring. Blij dak m nie heb.

Het blijft mooi hoe smaken verschillen. Ik ben in ieder geval erg blij dat hij er dit jaar bij is. Unieke cake qua opbouw en de pauzes zorgen er in mijn ogen juist voor dat het concept goed binnenkomt. Wel echt een liefhebbers product. En de vorm van de cake word ik ook wel blij van. Doet mij toch ook wel een beetje terug denken aan 20-25 jaar geleden toen je nog cakes tegen kwam in de meest vreemde vormen.

Vind m goed overkomen op film. Wellicht wat standaard effecten maar het oogt goed uitgewerkt! De pauzes stoor ik mij niet aan, alleen die van het eerste schot duurde wat te lang. Verder prima rustige cake om lekker tussen de compounds door om 01:00 of de vooravond te stoken.

Back
Bovenaan