Chris & Thunderboy's Pyro Party 2015-2016

@pyrorace, komen nog wel wat leuke films aan dus blijf het in de gaten houden

Klein 7 shots potje van Jorge, de Hi-Tec. Mooie blauwe tail gevolgd door flinke boeketten met gekleurde tips :cool:

Juuuist,

Hier nog een knalbakkie gecombineerd met een fluitbakkie. Die ging helaas wat sneller dan ik had verwacht ;)

Bijna weekend, tijd voor een heerlijke rambak :cool:

Een heel dik blok wat rustig begint, en daarna gaat het gas erop met V-W- en Z-Shapes afgesloten met een paar dikke salutes. Wat een geweldig blok en een toffe film als aandenken :

:droolthum

Bijna weekend, tijd voor een heerlijke rambak :cool:

Een heel dik blok wat rustig begint, en daarna gaat het gas erop met V-W- en Z-Shapes afgesloten met een paar dikke salutes. Wat een geweldig blok en een toffe film als aandenken :

:droolthum

Heerlijk blok, Lekker veel variatie.

Meteen maar op beide kanalen geabonneerd.

Voorlopig weten we nog niet welke blokjes het waren, het blokkie uit post 3 zal vermoedelijk van de zelfde familie zijn gezien de opbouw en effecten.

Zal nog eens navraag doen.

edit, bovenstaande is de Lucky Fireworks [LFC] - Mixed Cake 134 shots (7118)

Laatst bewerkt:
Ik zit nu net het 1ste filmpje te bekijken,en ja een woow effect,zoals densta al aankaarte :D,dit beloofd wat,en zie filmpje nr 2 ook met een aantrekkelijke titel,ik ga zeker niet teleurgesteld worden,mooi mannen!

Echt een mooi Topic vol fantastische filmpies,heb ook hier een abo opgenomen,kan ik in alle rust kijken wanneer ik wil en waar ik ben,dankjewel mannen!

Graag gedaan kerel, neem er lekker de tijd voor want er staat heel wat moois :wink:

Prachtige cakes heb ik kunnen filmen, vraag me alleen niet welke het allemaal zijn.
Deze zag er best gaaf uit:

Fluitpijlen testen, de Ghost bleef gewoon de baas over alles:

Fijn Weekend :wink:

Back
Bovenaan