Chooêt Kanonslagen

Ruben

VWC lid
Chooêt Kanonslagen

Artikelnummer: 1900
Artikelnaam: Choeet Kanonslagen
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal: 200 stuks
Effectomschrijving: Door de Chooêt kwaliteitcontrole zijn dit de hardste en meest stabiele kanonslagen van Nederland!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 3,95

Chooet_kanonslagen_1900.png.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond ze prima knallen. Zeker harder dan de standaard rotjes en ze snipperren ook wat beter. Vind het een leuk nieuw product. Ik heb ze ook voor de afwisseling tussen alle gewone rotjes. En dat is best leuk. Kortom, erg leuke dingen, vind ik dan :p

Sommige huizen knallen weg. Je moet echt opletten dat ze niet tegen je aan vliegen. Snipperen maar weinig en de knal gaat misschien net iets harder dan andere kanonslagen.

Wel een pluspunt is de verpakkingen dat je niet steeds pakje voor pakje open moet maken en dat de wat langere lonten aan zitten.

Ik vond ze niet tegenvallen. Knalden goed en denk dat ze de gemiddelde kanonslag er toch wel uitknallen.
Ook de verpakking zoals hierboven al gezegd, vond ik erg ideaal. Irriteerde me altijd aan het feit dat je per 10 steeds een pakje moet openen.
Schrok wel:p ik dacht namelijk dat er maar 50 in zaten:p maar het waren er 200:p pffff:p

Ik vond de kwaliteit erg varieren van deze knallers.

De 1e die ik afstak dacht ik: WOW dit word hem zeg, de nieuwe Nederlandse legale knaller. Snippers en een goede knal!

Maar de 10 die ik daarna afstak waren ruk.

Toen heb ik me doos opzij gezet en ben ik ze vergeten..

Ben vast een iemand die erg veel pech had, want de knallen waren nog zachter dan de Lesli rotjes afgelopen jaar, echt allemaal. Was compleet niet zijn geld waardig, maar goed gelukkig kreeg ik er een extra pakket rotjes bij verleden jaar bij Zena Pijnacker:) Maar goed boeiend genoeg hebben anderen het dus beter ervaren, had 2 pakken gekocht, maar beiden leverde niet echt hetgeen wat ik verwacht had.

Netjes afgewerkt maar dat is ook alles. Knallen net zo hard als de rotjes die je voor een euro de slof krijgt :)

Mijn dealer verkocht deze dit jaar, samen met Chooet Bermuda's en single shots en nog een paar van die dingen.
Helaas was ik net 10 minuten te laat, toen was de laatste slof verkocht.
Dit tot mijn grote teleurstelling.
Maar op oud en nieuw had een vriend ze toch, dus was ik blij:P
Ze waren wel iets harder dan de normale kanonslag die ik gebruik (Astronaut / Shising)

Vond dit persoonlijk tegenvallers, Had hoge verwachtingen, ja ik blijf een optimist kwa nederlands knalvuurwerk. maar uiteindelijk vond ik ze slechter als rotjes van 1 euro de slof, de knal was meestal minder hard, erg onregelmatig. het geld eerlijk gezegd niet waart, gewoon voor de normalen kanonslagen gaan ;)

het plaatje gemaakt door chooet zelf is 1 grote fotoshop gebeuren, ze zijn veel kleiner en de doos kan je niet relaxed in je tas doen want hij gaat niet chill dicht, de prijs/kwaliteit verhouding is erg slecht, meerdere malen zo duur maar niet meerdere malen zo hard, dat het hulsje wegschiet vond ik wel grappig

-grtz chaim59

Hier koop ik voor het tweede jaar

Hier koop ik voor het tweede jaar

Ik koop nu voor de tweede keer bij vuurwerktotaal Hoogkerk.
Ik vind die chooet echt goed knallen.
Maar ook wel weer prijzig.
Dus ik koop 1chooet 200x 1 dragonbomb 200x
Maar ik vind de chooet wel wat beter :thumbup:

niet te veel van voorstellen

niet te veel van voorstellen

ik had dit jaar weer de chooet kanonslagen. mijn vrienden hadden ze niet gehoord en dachten dat de knal harder was dan die van de dragonbombs (ook vuurwerktotaal) de knal was anders niet bepaald harder alleen was de kwaliteit wel beter hij oogde wel veel veiliger.

het lijkt me hele mooie rotjes maar ik begin net hier mee misschien volgend jaar wat beter kwaliteit nemen maar ja mij lijkt het heel mooi

Back
Bovenaan