Chooêt Bermuda's

Nog een foto van deze knallers:

choeetbermudas.jpg

1 grote fabel.

Ze zijn NIET afgekeurd.
Hij is er gewoon.

Het enige wat er met de Bermuda's aan de hand is, is dat er een fout gemaakt is waardoor er uit China MAAR 30 karton is binnengekomen.
oftewel; vrijwel niet te krijgen dit jaar dus, jammer

Bedankt voor het ophelderen Ruben. Jammer dat die fout gemaakt is, vooral voor liefhebbers, merk toch enige teleurstelling bij bijv. Richardus, vind het ook erg jammer voor hem/anderen.

Bij mijn dealer niet te krijgen; te horen gekregen toen ik vorige week ging bestellen. Hij zij dus dat er een tekort was ofzoo aan deze dingen dus het kan wel kloppen

Bij mijn dealer werd verteld dat ze wel afgekeurd zijn. De knal zou te hard zijn waardoor ze alsnog afgekeurd zijn.

Tenminste dit is hetgene wat mij verteld is. Zou kunnen dat ruben gewoon gelijk heeft natuurlijk :bye:

Gaan even hard/ iets harder als rotje. Kijk wel uit met dit want het zakje vliegt in de fik na de knal. Zelf al een verbrand papiertje in me gezicht gehad. Hele zwarte streep :P

Ik kreeg deze ipv van de chooêt kanonslagen, en gister 2 geprobeerd. De eerste was een soort grondbloem:sad:. de 2de was een aardige knal :wink:

Bij zena tilburg waren ze ook niet geleverd, reden mij onbekend.
Andere winkelier gaf als reden dat er fabricage fouten inzaten, te zacht knalde. Slechte kwaliteit, goed dus dat ze niet geleverd zijn als dat waar is.

mijn eerste was een soortGRONDBLOEM!!!:bonk:(wtf!).

snap er echt niks van, maar ik lees hier dat ze ook knallen, goedzo voor chooet

Wat een prutsdingen. Als ze al knallen dan vliegt het zakje ook nog in brand. Meer dan de helft knal niet maar is gewoon een grote vlam. Zeker geen 3.95 waard wat ik ervoor betaald heb. Toch wel handig voor heksenkringen omdat er veel kruit in zit dat je er makkelijk uithaalt. Niet handig om uit de hand te gooien omdat dit zo licht is dat het blijft zweven en maar 1/2 meter verweg komt

Wat een prutsdingen. Als ze al knallen dan vliegt het zakje ook nog in brand. Meer dan de helft knal niet maar is gewoon een grote vlam. Zeker geen 3.95 waard wat ik ervoor betaald heb. Toch wel handig voor heksenkringen omdat er veel kruit in zit dat je er makkelijk uithaalt. Niet handig om uit de hand te gooien omdat dit zo licht is dat het blijft zweven en maar 1/2 meter verweg komt

Haha, en tegen de wind ingooien heeft nog leuker effect zeker ;).. Wel jammer dat ik ze niet kon krijgen, had ze graag even geprobeerd.. Maar goed, het in nederland toegestand kruid in knallers zal mijns inziens niet veel druk kunnen opbouwen in dit kartonnen zakje.. dus knal zal wel wat overdreven zijn, flop lijkt me dan beter op zijn plaats :wink:

Hopelijk dit jaar wel te koop. Misschien ook een tip, ik ga op elke knaller wat tape doen om lekkende gaatjes te bedekken. Dit voorkomt hopelijk het 'tol-effect' wat he kan krijgen als er niet genoeg druk ontstaat.

Hopelijk dit jaar wel te koop. Misschien ook een tip, ik ga op elke knaller wat tape doen om lekkende gaatjes te bedekken. Dit voorkomt hopelijk het 'tol-effect' wat he kan krijgen als er niet genoeg druk ontstaat.

Is het niet handiger dat ze het gewoon goed gaan doen, voor dat ze in de handel komen??:D
Dan hoef je ook niet zo te prutsen met tape.(Trouwens de Tip is wel Ok Hoor):wink:

deze zijn dom, want sinds kort hebben ze bij brievenbussen rond o&n een soort filter dat er geen rotjes enzo meer in passen maar deze zijn platter en passen er wel in, het lijkt wel alsof ze gewoon de oplossing daarvoor zijn+je kan ze niet krijgen, ik was bij vw totaal in nijmegen en daar zeidden ze dat ze op het laatste moment niet vorkcht meer mochten worden.

Ik zag in de vuurwerkblaadjes dat ze er dit jaar ook zijn. Ik ben benieuwd hoe het gesteld is met de kwaliteit? En of ze nu wel normaal leverbaar zijn.

Back
Bovenaan