Cees van der Horst Breda

Jammer dat de aanbiedingen van gisteren er al afgehaald zijn (anders had ik daar ook nog iets van meegenomen, dat waren dus toch daily deals). Net als Pyrofreak de PG en de PS in the pocket.

Precious gold en de spitters nog maar bijbesteld..
Ga ze samen schieten.
En dan nog een keertje los van elkaar

En twijfel weer over de infinity culture

Zie post #1.209

Pagina 61. Bedankt. Ik weet nu voldoende!

Dat is gek Skredhead, als het goed is heeft iedereen zijn orders in hetzelfde blok staan of is er contact opgenomen (met een paar obvious uitzonderingen die direct zijn aangepast omdat er 1 bestelling 30 min afweek). Als je kan reageren op jouw specifieke mail kijk ik het voor je na.

Mocht je de komende dag/dagen extra bestellingen plaatsen, dan graag in het tijdvak 03:00 op de 29e inc een opmerking naar wanneer het verplaatst moet worden. Passen we het aan en sturen we een nieuwe bon. Zodra we dit later deze maand niet meer kunnen faciliteren laten we het onze klanten weten via de mail.

Dat is gek Skredhead, als het goed is heeft iedereen zijn orders in hetzelfde blok staan of is er contact opgenomen (met een paar obvious uitzonderingen die direct zijn aangepast omdat er 1 bestelling 30 min afweek). Als je kan reageren op jouw specifieke mail kijk ik het voor je na.

Mocht je de komende dag/dagen extra bestellingen plaatsen, dan graag in het tijdvak 03:00 op de 29e inc een opmerking naar wanneer het verplaatst moet worden. Passen we het aan en sturen we een nieuwe bon. Zodra we dit later deze maand niet meer kunnen faciliteren laten we het onze klanten weten via de mail.
Ik was waarschijnlijk één van de obvious uitzonderingen. Daarnaast hoef ik alleen in Breda te zijn die avond dus een tijdje wachten was ook geen probleem. Bedankt voor de moeite.

Ow naar aanleiding van het bericht op Pagina 61 heb ik een tijdslot gekozen zo dicht mogelijk op mijn 1e tijdslot en hierna een mail gestuurd.

Back
Bovenaan