GHvuurwerk
VWC lid
Dat bedoel ik inderdaadTis meer dat de andere helft niet op tijd in Rotterdam is...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat bedoel ik inderdaadTis meer dat de andere helft niet op tijd in Rotterdam is...
Ben benieuwd wat ze bedoelen met gekkenhuis
Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen 3 dagen?Ben benieuwd wat ze bedoelen met gekkenhuisheb nog wel geld beschikbaar en breng dat graag naar Breda
Ik breng me geld ook graag naar breda. Naast de vuurwerk winkels kom ik ook graag bij unit is een platenzaak waar ik ook veel uitgeef op jaarbasisBen benieuwd wat ze bedoelen met gekkenhuisheb nog wel geld beschikbaar en breng dat graag naar Breda
Hé Ajax,Je hebt onder een steen geleefd de afgelopen 3 dagen?
Misschien met Black Friday weer, afgelopen jaren wel iigHé Ajax,
Zeker niet onder een steen geleefd, sterker nog genoeg daily deals gekocht.
Maar was erg nieuwsgierig of er nog meer kwam. Goede aanbieding hou ik wel van.
Ik had er al vertrouwen in, maar zag dat einde middag al mijn bestellingen in hetzelfde tijdsblok zijn gezet. Dank!Wij leefden in de veronderstelling dat @frelst68 het antwoord had gekregen na ons bericht om 20:23 / #1586.
Voor de acties van vandaag gaat het verzetten van een bestelling van 30/31 december naar 29 december nog lukken. Stuur een mailtje of laat een opmerking achter bij de bestelling
Dus jullie hebben nog meer dan 21 karton CC op voorraad, en ze worden nog eens voor een mooie prijs aangeboden ook. Top!Wij hebben de voorraden aangepast n.a.v. de berichtgeving vanuit Broekhoff. Tot dusver geen issues.