Torrr VWC lid Vandaag om 19:04 #1.421 Op welk tijdstip start de DDD? Ik vraag dit voor een vriend Even zonder gekheid, ik heb die dagen middag/avonddienst en hoop toch voor mijn wek iets te kunnen scoren haha
Op welk tijdstip start de DDD? Ik vraag dit voor een vriend Even zonder gekheid, ik heb die dagen middag/avonddienst en hoop toch voor mijn wek iets te kunnen scoren haha
Bredavuurwerk VWC lid Vandaag om 19:25 #1.422 Deals komen in de ochtend online, exact tijdstip is niet van toepassing Laatst bewerkt: Vandaag om 19:30
YOYOYO VWC lid Vandaag om 19:43 #1.423 Bredavuurwerk zei: Deals komen in de ochtend online, exact tijdstip is niet van toepassing Klik om te vergroten... Oke dus alleen die 3 ochtenden komen er deals? En dan OP=OP ?
Bredavuurwerk zei: Deals komen in de ochtend online, exact tijdstip is niet van toepassing Klik om te vergroten... Oke dus alleen die 3 ochtenden komen er deals? En dan OP=OP ?
Waltr VWC lid 41 minuten geleden #1.424 YOYOYO zei: Oke dus alleen die 3 ochtenden komen er deals? En dan OP=OP ? Klik om te vergroten... Ga es af Yoyo!
YOYOYO zei: Oke dus alleen die 3 ochtenden komen er deals? En dan OP=OP ? Klik om te vergroten... Ga es af Yoyo!