Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die heb ik al via hun voor een zeer nette prijs. Dus liever wat andersJuggernaut mag ook![]()
Want die heeft nog geen scherpe prijs wil je zeggen?Hopelijk komt de Super Skreech nog voorbij tijdens de daily deals
zit idd al erg scherp als ik het zo zieWant die heeft nog geen scherpe prijs wil je zeggen?
![]()
Nou vindt ik persoonlijk van niet. 120 euro zou leuker zijn. Want 140 euro is toch gewoon de advies prijs ?Want die heeft nog geen scherpe prijs wil je zeggen?
![]()
Heb bij de buren die actie even gemist. Terwijl ik het bijna iedere dag ik de gaten hou.De buren hadden de Skreech voor 121 euro en in het midden van het land 114 euro dacht ik. Dusja... hij kan wel in de daily deal komen voor 120 euro ofzo.. Niet voor mij want heb er al 2![]()
Ja die wil ik ook nog 1 erbijJuggernaut mag ook![]()
Advies is 190€ en heb het vergeleken met overige aanbieders (150/170€)Nou vindt ik persoonlijk van niet. 120 euro zou leuker zijn. Want 140 euro is toch gewoon de advies prijs ?
Wat is een toffe prijs? Zie hem elders al voor 27,50 Maar is deze zoveel anders dan de ROTP?Hopelijk komt de Scream Battery nog in de Daily Deal voor een toffe prijs. deze zou ik er nog heel graag bij willen hebben !
De buren hadden de Skreech voor 121 euro en in het midden van het land 114 euro dacht ik. Dusja... hij kan wel in de daily deal komen voor 120 euro ofzo.. Niet voor mij want heb er al 2![]()
Weet je tochJij ook denk ik![]()
Rotp is ook geen drietrapsDe Skreech staat al op minimale prijs. Ik dacht dat scream een drie traps is. Echt wel anders dan rotf
Die ik zelf had was wel drietraps. Ik ken die andere versie niet. Laten we hopen op drietrapsHeb je 2 versies van. 3 Traps al een tijd nergens meer gezien iig