Ceasar

vorig jaar gratis bij mn bestelling gehad en dit jaar toch maar zelf erbij gekocht. Echt een supercake voor de prijs. De effecten zijn inderdaad niet echt super uitgewerkt, maar daar moet deze cake het ook niet van hebben. Veel crackling, schoten in verschillende richtingen, de tempo van de cake. Kortom gewoon een TOPPER . Was echt een aandachtstrekker in de straat, meer dan bijvoorbeeld de panter

Heel wat cakes afgeschoten van wolf gisteravond maar deze veraste me zeer, veel positieve reacties gehad in de straat wat betreft de ceasar. Komt er volgend jaar zeker weer.

Deze viel een beetje tegen, maar dat kwam omdat hij niet goed afging. Hij schoot naar links, voordat hij naar rechts schoot zat er denk ik 10 seconde tussen ofzo. Ik dacht zelfs even dat hij ermee gekapt was. Het tempo en het verrassingseffect was er dus gewoon uit, wat deze pot juist zo mooi maakt.

kleine boeketten, zachte burst en hij schoot heel erg laag waardoor alles op de straat kwam en ik nog maar een paar metertjes extra afstand nam.

Vond er niet veel aan moet ik eerlijk bekennen. Volgend jaar wat anders voor de prijs!

Hier ook, dit is echt wel een leuke agressieve cake, klein kaliber maar hij ramt het er wel goed uit. Zou hem zo nog een keer nemen.

heb hem nou voor de 3e keer gehad en hij blijft goed!
hij heeft een geweldig tempo waar aan ik hem zo goed vind. het is een klein kaliber maar omdat hij zo snel schiet is de lucht nog steeds gevuld. en ook echt een mooi afwisselende cake die eerst lekker snel mines schiet dan heel snel naar links gelijk naar rechts en gelijk in fan-shape. dat vind ik echt mooi om te zien in een nederlandse cake voor 26euro!

Laatst bewerkt:
Ook weer een toppertje van wolff!
Dit is ook een erg leuke cake omdat er zoveel afwisseling in zit, de boeketten mogen dan wel klein en zacht zijn, maar ik heb zoveel plezier met deze cake gehad, dat maakt alles weer goed;)

Hoe bedoel je het gaat niet helemaal zoals het moet?
Ik vond hem juist supergoed, heerlijk tempo en een mooie waaier, wat wil een freak nog meer:D

Officieel komen de kleine boeketjes eerst, daarna de mines, dan schiet ie links, rechts en uiteindelijk een z shape.

Goed uitgelegd Vis. Dat is inderdaad de wijze waarop de Ceasar schiet. Je moet geen grote boeketten verwachten. Voor €26,- vind ik hem zeker niet duur. En doordat er wordt gespeeld met effecten en kleuren is het zeker een aanrader. De mines bestaan uit crackling en rode kometen. De hoogte zal zo'n 2-2,5 meter zijn. Topper!

zat er tussen dit jaar maar was tegen vallend veel te veel crackling en alles in een keer afgeschoten wel mooi effet maar 24 euro nee

Dit is ook een crackling blokje, vandaar de hoeveelheid crackling:wink:
Vind het zelf een erg goede cake, lekker tempo en goede crackling.
Vind de prijs van 24 euro ook zeker goed.

neem hem dit jaar gewoon weer. hij heeft gewoon een erg lekkere afwisseling en ritme. voor een cake van 26euro vind ik dit een erg goedkoop blok en zal hem dan ook niet gauw uit mijn collectie gooien. dit soort blokjes kom je niet echt vaak tegen. heb nooit veel crackling in mijn collectie behalve deze dan voor de afwisseling.

Ik zit een beetje te twijfelen tussen deze en de silver salute. Ik heb al besloten om de space shooters te nemen waardoor ik al een aantal fikse knallen heb. Welke raden jullie aan?

het zijn in ieder geval cake's die totaal niet te vergelijken zijn. als je echt van flinke burst knallen houd moet je de SS nemen. want de ceaser heeft die niet. maar als je echt voor de sier gaat de ceaser die heeft gewoon lekker tempo die mooie effecten eruit ramt (moet je ook van crackling houden).

ik heb ze overigens alle bij in de collectie, omdat het allebei toppertjes zijn in mijn ogen.

als je echt moet kiezen zou ik persoonlijk voor de SS gaan want dit is naar mijn idee een "must have" in je collectie en is ook nog eens iets goedkoper.

Back
Bovenaan