cat 1. vondsten buiten het seizoen

eumetazoa

VWC lid
Zo nu en dan kom je spontaan nog wel eens wat tegen op het gebied van cat 1. en dan kan ik het niet laten liggen.
Dit wil ik graag delen en andere die hetzelfde hebben kunnen dat ook doen in dit topic.
Afgelopen week was ik opzoek naar marsepein ( ook niet echt het seizoen) en toen kwam ik kleine ijsfonteinen tegen van Folat. 5 stuks voor 1,09. toppertjes!

In de categorie kansen voor de liefhebber.
Rondom valentijnsdag wat sterretjes en party poppers gevonden.
Hopelijk zet deze positieve trend door en zijn er volgend jaar ook valentijnsfonteinen ;).
IMG_20220209_130647 (1).jpg
IMG_20220209_130642 (1).jpg
IMG_20220209_145328 (1).jpg

Geen foto van gemaakt helaas.
Maar in Leerdam bij tuincentrum het westen ligt volop Evo cat1 vuurwerk.
Gewoon een stelling vol met prima spulletjes.
Wil er wel bij zeggen dat het aardig aan de prijs is.
Evo Bengals voor 9,99 bijvoorbeeld.

Geen idee hoe het zit met winkels die CAT1 verkopen rond de jaarwisseling, maar misschien dat sommige winkels (met name de feestartikelen winkels met van die grote en dure CAT1 dozen), flinke kortingen geven? Misschien is zo'n grote doos met flinke korting wel mooi meegenomen?

Geen idee hoe het zit met winkels die CAT1 verkopen rond de jaarwisseling, maar misschien dat sommige winkels (met name de feestartikelen winkels met van die grote en dure CAT1 dozen), flinke kortingen geven? Misschien is zo'n grote doos met flinke korting wel mooi meegenomen?

De nieuwe winkel van Orthen, vuurwerk Graafsewijk heeft nu uitverkoop van cat 1, daar zaten gisteravond ook de fonteinen van original nog bij, die zijn inmiddels op. Maar ook de Funke bengals en luchthuilers. Op dit moment staan er alleen nog de paarse bengals en de gele luchthuilers.

Kreeg deze toevallig in de mail eergisteren..

https://graafsewijk.webshop.kei.io/

Doos knetterlinten voor een euro, fountain rain box voor 10 euro, Smiley meter pakket voor 15 euro ipv 34,99 :bonk: Gewoon weer leuke prijsjes. Hadden ook nog wat Funke maar dat was zo uitverkocht haha

*Oeps zag bovenstaand bericht niet haha :D :p

Leuke prijzen moet ik zeggen. Maar afgelopen jaar amper door die categorie 1 meuk heengekomen, dus laat dit denk ik voorbij gaan.

Een paar doosjes trektouwtjes van marktplaats. Jaren geleden op een rommelmarkt oude sloffen trektouwtjes tekoop zien staan. Spijt dat ik ze toen niet heb meegenomen. De oude gele doosjes.

Jd71VL7.jpg

Back
Bovenaan