Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel blij met je demofilmpjes hoor! Bij deze zijn de kleuren wel zo opvallend dat ze een doorslaggevend punt voor me zijn. Nou nog horen van een ooggetuige of de kleuren van de importeursfilm realistisch zijn...wie o wie biedt het verlossende antwoord?
De importeursfilm zijn zeker realistisch, de reden dat ik het weet is omdat ik deze filmpjes zelf maak. Ik gebruik alleen andere camera's dan de meeste hier, maar dit is omdat ik dit onder andere voor mijn werk doe. Dan heb je het ook over camera's in een andere prijscategorie.
Daarbij was het weer tijdens het schieten van de importeurfilmpjes een stuk beter als bij de demo van de week. Maar vuurwerkbieb top dat je het opneemt, en een betere camera komt vanzelf. Camera en alle rommel daar om heen is nou eenmaal duur.
Bij Harries Vuurwerkhal zelfs 27 euro, geen geld voor deze toppper. Ik vind dat Hardix dit jaar eindelijk weer eens met goede, nieuwe producten voor normale prijzen is gekomen!
hier ben ik het dus 100% mee eens. De hardix importeur demo deed mij dit jaar ook verbazen in positieve zin.
Eindelijk heeft hardix eens mooie fluoriserende kleuren, goede gilcakes en bijna alle cakes hebben een heerlijke burst mee gekregen. Ga zo door Hardix (Roderick) !!!
Deze camuro ga ik zeker weten ook halen: prima prijs kwaliteits deal!