Camping 2014, blijf jij pitten?

tja het kan best gezellig zijn .
maar ik zou dat niet in een tentje doen .
een caravan die je goed afsluiten lijkt mij veel beter .
dat er nog mensen zijn die rustig in een tentje willen slapen .
ik vind dat maar raar in de tijd van tegenwoordig .
het lijkt dat je dan gemakkelijker berooft kan worden .

daar heb je wel gelijk in magnolia, maja ik heb niets waardevols in me tentje liggen hoor.
en ga er niet vanuit dat er mensen daar komen om te jatten, zowel weet je wat voor mensen je medefreaks zijn.

Dan leg je je waardevolle spullen in je auto?

Nog een tip niks waardevols meenemen en je mobiel/portemonnee gewoon bij je houden als je daar bang voor bent.

Laatste campingnieuws: kinderen t/m 12 jaar mogen (onder begeleiding van een volwassene) gratis overnachten op de camping!

Gast wat een bangmakerij...

Heb ondertussen op de defqon camping gestaan en afgelopen jaar qontinent. Bij beiden ben ik amper in de buurt geweest van m'n tent en is er niks gebeurd. Daar lopen zo'n 15.000 mensen rond. Als je daar bang voor bent kun je net zo goed thuis blijven. Je kan ook gerold of overvallen worden als je even boodschappen gaat doen..

Er zal ook bewaking voorzien worden op het campingterrein en niet iedereen kan dit terrein betreden. Om te voorkomen dat er spullen gejat worden kan je natuurlijk het best al je waardevolle spullen veilig opbergen of gewoon mee op zak nemen.

Misschien dat ik ook blijf slapen, je kan overal bestolen worden. Je autoruit kan ook ingetikt worden, kun je auto ook thuis laten staan. Gewoon je portemonnee, telefoon en andere waardevolle spullen uit de tent halen. Stoeltjes als je ze meeneemt in de tent leggen. Afgelopen week op de camping op Pukkelpop gelegen a 30.000 campinggangers. Is hartstikke gezellig, tentenkamp vormen. Partytent met tenten eromheen hoppa! :biertje:

Ik heb gisteren even met mijn broer de trophy site verkend en hij was onder de indruk. Hij kwam zelf met het voorstel om op de camping te blijven.

Helaas is de vraag, met welke auto(is dat parkeer terrein gewoon weiland?), en een tentje nodig etc.

Als het allemaal meezit komen wij twee en proberen we nog onderdak te regelen en kunnen wij ook gezellig op de camping blijven.

Ik ga de Zena Trophy niet vergelijken met Low Lands , Defcon, etc. Op de Zena Trophy komt toch een heel ander soort publiek. Ik heb er vorig jaar ook met een tent gestaan en geen rare dingen ondervonden. Waardevolle spullen heb ik altijd op de man. Voorkomen is beter dan genezen.

Het campingterrein is gewoon weiland maar verder wel gewoon berijdbaar. Het maakt dus niet uit met wat voor wagen je komt, het hoeft dus geen 4x4 te zijn :)

Eventueel een tip voor de mensen die zich zorgen maken over veiligheid e.d.:

Omdat je (een nacht) in het buitenland verblijft, is het zeer zeker aan te raden om een reisverzekering af te sluiten. Ook al is het België wat voor je gevoel "vlakbij" ligt, ben je onverzekerd nog verder van huis (mochten er spullen gestolen oid) worden.

Back
Bovenaan