Cameo's Pyro Party 2008 [video]

Cameo

VWC lid
Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik ook dit jaar een compilatie van aardige momenten gemaakt van mijn oudejaarsdag. Er is weer veel vastgelegd (ruim 2,5 uur), waarvan jullie een uitgebreidere (ongeknipte) selectie terug zullen zien op de Museum DVD 2009.

Naast de gescoorde artikelen zien jullie mijn "10 uur moment", een paar foto's van de strooptocht en tenslotte videomateriaal van de oudejaarsavond/nacht zelf.

Door tijdgebrek kon ik er niet helemaal van maken wat ik oorspronkelijk van plan was. Ik stel mij echter elk jaar 15 januari als deadline, zodat de AVP'ers het filmpje ook nog even kunnen zien. Het filmpje is in HD en wordt dus het beste gehost op Vimeo. Veel kijkplezier!

CPP 2008

(klik op de afbeelding)

Groetjes,
Cameo

Geweldig filmpje Cameo!!!
Geeft een geweldigeimpressie van je zo te zien geslaagde oud&nieuw!
Bedankt voor het delen!

geweldig filmpje cameo !! ik bekijk hem nu voor de 2e keer :) erg leuk ! vooral dat einde met die mat XD

mee eens de muziek keuze krijgt een tien van mij
touwtje springen met een ratelband hoe verzin je het :D
het laatste stukje tekst vind ik goed verzonnen
oja dat rek datje heb gebruikt voor jou fonteinen heb je daar ook een tut van
dank je wel voor het delen :thumbup:

... oja dat rek datje heb gebruikt voor jou fonteinen heb je daar ook een tut van ...

Dankjewel voor alle reakties :)

Tsja, het rek is vrij eenvoudig te maken. Ik zal de benodigdheden er eens bijzoeken. In totaal kostte het minder dan 8 euro, dus dat valt reuze mee. Het belangrijkst (naast algemene stabiliteit) is het fixeren van de fonteintjes bovenop. Dit heb ik op 2 manieren gedaan. Bij de artikelen zonder voetje heb ik het onderste papier weggescheurd en heb ik het fonteintje op de lat gelijmd. De exemplaren met een voetje heb ik met ty wraps gefixeerd, en enkelen met ductape. Dit zat prima vast. Slechts 1 (klein) fonteintje was er af gevallen tijdens de show, maar toen ik later keek zag ik dat mijn onderkant nog keurig vastgelijmd zat aan de lat. Kennelijk zat deze intern dus niet zo goed vast.

O ja, de fonteintjes heb ik binnen op een aparte (even) lange lat gefixeerd. Deze werd pas kort vor de show bovenop de bovenste lat gelegd en gefixeerd met een aantal (6?) ty wraps.

Voor het plaatsen van het rek heb ik twee paaltjes met een rubber hamer stevig de grond in geslagen, tot ongeveer 1/4 diepte. De palen van het rek zette ik tegen deze palen aan en werden gefixeerd met ductape. Dit zat muurvast!

Het rek is nu weer uit elkaar geschroefd en opgeslagen. Hij kan dus hergebruikt worden. :cool:

Groetjes,
Cameo

Geweldig filmpje, leuke sfeer impressie zoals al wordt gezegd.
Denkje alles gehad te hebben, komt er nog een uiterst vrolijk deuntje en een uiterst vrolijke actie:p.
Misschien leuk voor op een volgende meeting, de vuurwerk6kamp

Nick, hij is waanzinnig! :D Geweldige momenten, prachtig om te zien dat jullie met z'n allen zo'n strooptocht houden, op zoek naar de gewenste cakes. :D

Prachtige beelden, jij hebt genoten, dat is duidelijk. Het slot is echt GENIAAL! Haha, wat een dwaas joh, prachtig, muziekje eronder, lag helemaal dubbel! :D:bonk:

Dit zijn de betere films! :cool: Echt mijn stijl. Erg goed gemonteerd, met zeker prima muziekkeuze. Beeldkwaliteit is super! De oh-zo belangrijke O&N sfeer heb je heel goed weten vast te leggen.
Hoewel ik het touwtjespringen de laatste tien seconden erg grappig vind om te zien, haalt het eigelijk je hele filmpje een beetje omlaag in niveau. Het past net niet in het plaatje. Als je dat stukje helemaal aan het begin had gedaan, had het wellicht beter geweest.

Cameo Geweldig Beeld materiaal goede overgangen mooi bewerkt super, En een natuurlijk een knallend eind:P

Bedankt voor het delen.

...
Hoewel ik het touwtjespringen de laatste tien seconden erg grappig vind om te zien, haalt het eigelijk je hele filmpje een beetje omlaag in niveau. Het past net niet in het plaatje. Als je dat stukje helemaal aan het begin had gedaan, had het wellicht beter geweest. ...

Begrijp ik hoor. Alleen wou ik niet eindigen met enkel de serieuze (zware) woorden. Vandaar deze "knipoog" om toch met een goed gevoel af te sluiten. Het is tevens een kleine flirt naar de volgende Museum DVD, want dat stukje video komt uit een registratie van de Museumcrew in Voorschoten. Ik vond het echter te leuk om tot oktober te laten liggen :D

Cameo

PS: Iedereen nogmaals bedankt voor de leuke reacties! :cool:

Fenomenaal deze film, de sfeer van oud en nieuw komt bij het zien van deze beelden, weer helemaal terug. Leuk gemonteerd en knap gefilmd door Petra,Nick.
Prachtig vuurwerk had je, ik kijk enorm uit naar de dvd van het Museum, hoop dat het niet al te lang duurt voordat hij verschijnt.
Omnivoor en Marty staan ook op de film, de twee andere bekende nestoren van het Vuurwerkmuseum. Diegenen die Omnivoor niet kennen: Omnivoor is een huisarts en heeft zijn zetel in Engeland en komt met Oud en Nieuw speciaal over om met zijn maten uit zijn dak te gaan.

Mooiste moment voor mij van deze film: het kinderuurtje om 19.30. Het symboliseert Cameo die speciaal tijd voor zijn kleine kinderen uittrekt, maar feitelijk nog meer van het vuurwerk geniet dan zijn kinderen. So what op deze dag mogen wij allen kinderen zijn.

Nick bedankt voor deze topfilm, ik heb weer geweldig genoten

Topper van een film! zit erg veel werk in zo te zien. Ook flink geinvesteerd in een nieuwe camera zo te zien. Ik heb genoten van je filmwerk. De knipoog als afsluiter vond ik erg toepasselijk ;).

Een geweldige samenvatting Nick. Erg mooi gefilmd en gemonteerd, complimenten hiervoor.

Het vuurwerk is abnormaal veel en natuurlijk abnormaal mooi. Geen woorden aan toe te voegen.

Cameo bedankt voor het filmpje geweldig!:D

Veel voor mij herkenbare beelden zitten er in je filmpje verwerkt vanuit bij mij uit de buurt :thumbsup:

Ben eigenlijk heel erg benieuwd wat het originele geluid is onder het matje springen haha, dat moet puur gelach zijn geweest! :D

Welke mat was dat trouwens? Kleine groene rotjes zo te zien en als 1 geheel i.p.v. die 90s-matjes aan elkaar, dus geen legale?

Het moet een ThunderBomb mat zijn geweest, Mattenfreak. En inderdaad was het een behoorlijk hilarisch moment :D En zo zijn er meer momenten vastgelegd die leuk zijn om te delen. Komt allemaal later dit jaar weer in een boxje terecht. Hebben we iets om alvast naar uit te kijken.

Cameo

Back
Bovenaan