Caïro Crackling

Meerdere jaren de Caïro Crackling genegeerd, omdat ik in een periode zat waarin ik wel even helemaal klaar was met Crackling. Omdat dit jaar de laatste keer was deze nog een keer te proberen hem ik er toch maar één aangeschaft, om deze (bijna) iconische cake toch een keer geprobeerd te hebben!

Ik heb geen vergelijk met eerdere productiejaren van de CC, maar ook de 2025 versie was goed genoeg en mij te overtuigen waarom zoveel mensen zo enthousiast zijn over deze cake! Een goede/harde burst, grote spreiding, volle boeketten lekker aggressieve/harde crackling.

Hele fijne/goede crackling cake en snap nu eindelijk waarom zoveel mensen er enthousiast over zijn!

Ik heb nog nooit zoveel applaus gehad als deze dikke afsluiting. Zelfs berichten gehad en filmpjes gezien van andere wijken waar mijn afsluiting te zien en vooral te horen was 😅 blij dat ik ze zo door gelont heb 😎

2023 versie geschoten, was extra goed droog, maar wat een onwijs geweld was dat per 6, leken echt salute cakes met bizar harde crackling.

Deze waren echt goed! Ik heb er 2 tegelijk geschoten, het was een heerlijke chaos boven ons hoofd.

Wederom door publiek gefilmd dus verwacht geen 4K imax 3D Dolby Vision remastered film maar het geeft een leuke indruk:

Gewoon heerlijk! Per 3 geschoten met 15 meter ertussen. Hele straat vol crackling, fantastisch! Maakte flink indruk bij de toeschouwers.

Back
Bovenaan