Buurtassortiment 2.0

hier het zelfde. Ik ga wel weer opzoek naar een paar karton oud. Rubro had dit beter een compleet andere naam kunnen geven.

Tsja, met de ''oude vertrouwde'' versie in het achterhoofd is dit een domper. Minder schoten voor een op het oog dezelfde adviesprijs á €99. Echter: in het licht van de huidige prijzen vind ik €99 voor 75 schoten niet heel gek. Ja, wellicht had men er voor kunnen kiezen om de ruimte in het midden op te vullen met shots, maar dat zou de prijs denk ik ook weer opdrijven (uitgaande dat het huidige 19shots concept niet veilig meer is?).

Lol, een winkelier adverteert dit assortiment met "3 kg kruit!", wat helemaal niet kan of mag. Dat zou 600 gram per batterij zijn en 40 gram pts per schot.

Dit is deels een omlabeling van Mania's vernieuwde Mega 5 Star Assorted. De productvideo's van enkele cakes zijn gewoon dezelfde. Cake 1 (BA) = Cake 4 (M5), Cake 2 (BA) = Cake 2 (M5), Cake 3 (BA) = Cake 1 (M5), alleen cake 4 en 5 zijn anders.

Op zich dus wel goed nieuws, want ondanks dat het duurder is dan voorheen en er minder shots zijn, zijn die Mega 6 cakes altijd wel van goede kwaliteit geweest.

Zonde dat zo'n top assortiment wat het altijd geweest is, zo naar zijn grootje wordt geholpen. Een zeer populaire naam gebruiken voor een compleet ander assortiment.......

Lol, een winkelier adverteert dit assortiment met "3 kg kruit!", wat helemaal niet kan of mag. Dat zou 600 gram per batterij zijn en 40 gram pts per schot.

Lol, de dealer die ze adverteerde met 3/2,5kg kruit in de voorverkoop, het daarna corrigeerde, adverteert nu met de losse verkoop weer met 2,5kg kruit. Dat is met 5 ronde potten van 15 schoten elk, onmogelijk.

Ik had deze als vervanger voor de box of glory. Ik vond het een goed assortiment! Ondanks dat het wat minder is geworden ten opzichte van de vorige. Geen tegenvaller ertussen en vooral die met rode en groene peony vond ik goed.

Ik had deze gekocht voor een maat, doos was iets beschadigd. Waarschijnlijk een ingedrukt tube gehad, waardoor een bombette in de tube ontplofte. De volgende 2 vlogen door de straat. Dit was de eerste cake die hij afstak, hij heeft zelf ook nooit vuurwerk verder. Dus lekker begin zeg maar....

IMG-20221230-WA0024.jpg

Nja, wat moet je er van zeggen. Wisselvallig. Misschien wat eentonig. Anderzijds hadden ze wel een prima burst en sommige een flink boeket. De harde wind hielp niet mee.

Ik had m, zoals eerder gemeld, als vervanger van de Hakuna Matata, en die had ik voor een prijs van €55,-

Het assortiment was ok. Zou ik m kopen voor de prijs van €99? Nee, zeker niet. Zou ik m kopen voor €55? Nee, denk het ook niet.

Vond t toch eigenlijk wel een prima assortiment. 99 euro per assortiment is best fors, daar ben ik t mee eens.

Komt op bovenstaande film niet eens verkeerd over, maar met het ''oude'' Buurtassortiment in acht nemende, wetende dat die ook voor €99 wegging, snap ik dat dit een matig aftreksel is. Helaas.

Lol, de dealer die ze adverteerde met 3/2,5kg kruit in de voorverkoop, het daarna corrigeerde, adverteert nu met de losse verkoop weer met 2,5kg kruit. Dat is met 5 ronde potten van 15 schoten elk, onmogelijk.

Niks veranderd lol. Adverteert nog steeds doodleuk met 2,5KG kruit.
Voor de €150,- voor welke deze weg moet, mij niet gezien.

Back
Bovenaan