Bursting Wheels

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1409
Artikelnaam: Bursting Wheels
Bruto Gewicht: 1900 gram
Netto Kruitgewicht: 268,5 gram
Aantal Schoten: 21
Effectomschrijving: Silver tail to red palm pistil w/crackling, Silver tail to chrysanthemum, Silver tail to silver palm pistil w/crackling, Silver tail to chrysanthemum, Blue tail to golden willow w/blue star, Silver rotation to blue star
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: € 29,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze spreekt mij wel erg aan :rolleyes:
Afgaande op het filmpje vind ik de effecten echt schitterend en de adviesprijs voor zo'n goed geladen cake bevalt me ook nog wel.
Vooral die blauwe schoten met gouden broccades/willows vind ik prachtig en die grote chry-crackling wolk vind ik ook heerlijk (mijn favoriete crackling effect).
Klein nadeel vind ik dat de cake enigzins van korte duur is, maar omdat de effecten zo mooi zijn vind ik dit toch al met al een heerlijk bakkie :D

Oók weer een topper! Kort maar krachtig :)
Vooral dat S-shape vind ik apart, ik wist niet eens dat dat bestond! Echt tof :D

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

bursting_wheels.jpg

vindt de filmpje,s totaal niet op elkaar lijken wat moet ik hier van denken?

wel bedankt voor het filmen:D

MVG Rik777

Laatst bewerkt:
Ik vind dit echt een topper. Mooie boeketten en en genoeg variatie in boeketten en aantal schoten. Ik heb hem trouwens voor 19.75 meegenomen en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.

dat is de burning gears , dit topic gaat over de bursting wheels .

edit : killerdome heeft z'n filmpje aangepast .

Laatst bewerkt:
Ok, dus zoals op het laatste filmpje van Royal, zo ging ie ook op de demo? Met de w-shape, het blauw en de finale met swirling tails? Want zo vind ik het een práchtige bak!!

Zo ging hij inderdaad op de demo Richardus!
Staat in mijn top 5 van cakes die op de demo geschoten zijn!
Prachtige mix van effecten die goed bij elkaar passen en de spinners zorgen voor een prachtige finale.
Ook waren de effecten lekker groot en ging het lekker hard :)
En hij kost maar 30 euro! :D

Back
Bovenaan