Bursting Gold

Ben blij dat ik deze ook maar gehaald heb, heb de combinatie goud en blauw altijd al mooi gevonden :) En naast ben ik erg blij dat deze cake geen crackling bevat!

Heb hem vanmmiddag nog even opgepikt samen met de Black Suprise(duolonten met space shooter). Misschien dat ik morgen voor 12en nog even achter de PC duik en dan zal ik laten weten hoe die was.

Johooo, wat was deze top zeg!!! Dit was mijn afsluiter, en wat voor 1. Deze had echt mega boeketten en een mega burst. Het was al vrij laat toen ik deze afstak, en je kon gewoon de echo van de burst horen. (en die echo was denk ik harder dan de burst van de battle van vorig jaar!!!)
Dit was samen met de X-plosion, tweelingen en het goud assortiment de topper van de avond. Heb werkelijkwaar met open mond staan kijken. Vervolgens snel mijn mond weer dicht gedaan want door de windrichting stonden wij zowat onder de boeketten!!!
Volgend jaar zeker weer in de collectie!!!

Een regelrechte topper weer, vond de boeketten erg groot, deed me denken aan de extreme salute taferelen, met daarbij een redelijke burst, de mijne knalde niet super hard ofzo, geen extreme salute burst bij mij.

Mooie cake zoals Ruben al aangeeft.
Burstknal is meer dan goed. Misschien zelfs beter als die van de extreme salute,van vuurwerktotaal, die ook beregoed was!

Filmpje van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie cake zoals Ruben al aangeeft.
Burstknal is meer dan goed. Misschien zelfs beter als die van de extreme salute,van vuurwerktotaal, die ook beregoed was!

Filmpje van mij:

movie

Nooit van een lont gehoord:p:bonk:, nee maar mooie pot vind ik!

bedankt voor het filmpje lesl..zelf had ik de cake verwerkt in mijn gouden finale en moet zeggen dat hij me zeker niet tegen viel!
dit jaar zeker weer in mijn collectie :D

Vuurwerk van de hoogste plank als je het mij vraagt! Geweldige cake, maar hier helaas niet verkrijgbaar afgelopen jaar. Hoop hem dit jaar wel in mijn collectie met mogen verwelkomen :)

Tnx 4 sharing.
Doordat jij er een beetje onder staat te filmen, zijn de boeketten realistisch in beeld gebracht. Super vind ik dat!

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 673
Artikelnaam: Bursting Gold
Afmeting: ...
Bruto Gewicht: 1800 Gram
Netto Kruitgewicht: 255 Gram
Aantal Schoten: 19 Schoten
Effectomschrijving: 19 schoten met blauwe mijnen, brocade crown en felle crackling boeketten.
Tijdsduur: 35 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs: €26,50

Wat een fantastische cake is dit zeg, keiharde burst met grote volle uitwerkingen in de lucht en mijn favoriete kleur blauw is ruim vertegenwoordigd :)

Back
Bovenaan