Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is 'ie nog ergens te krijgen dan? Bij de Intratuins waar ik keek waren ze allemaal weg... Wel een dikke bak overigens!Lees mooie berichten over dit beestje maar nooit zelf gehad. Iemand die deze bak dit jaar gaat schieten?
Ja lijkt mij ook een erg dikke bak idd.Is 'ie nog ergens te krijgen dan? Bij de Intratuins waar ik keek waren ze allemaal weg... Wel een dikke bak overigens!
Wat betreft interessant spul wel inderdaad!...wat dat betreft is China Red dit jaar al gestopt met vuurwerk heb ik het idee![]()
Volgens mij wachten de China Red dealers met het aanbieden van gekooide restvoorraad tot er 100% duidelijkheid is.Is 'ie nog ergens te krijgen dan? Bij de Intratuins waar ik keek waren ze allemaal weg... Wel een dikke bak overigens!
Yep ik heb em kunnen bemachtigen voor €85 toen vuurwerkdepot net online was (wel de omlabeling). Samen met zn grote broer construction staan ze op me te wachtenLees mooie berichten over dit beestje maar nooit zelf gehad. Iemand die deze bak dit jaar gaat schieten?
Lekker man! FilmenYep ik heb em kunnen bemachtigen voor €85 toen vuurwerkdepot net online was (wel de omlabeling). Samen met zn grote broer construction staan ze op me te wachten![]()