Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
The Bulldog is een koffieshop, dus het zal geen alcohol zijn geweest wat ze uitdeelden.Amsterdam en vuurwerk... waren ze dronken toen ze de vergunning uitgave?
Dr gaat bizar veel de lucht in hier in Amsterdam, misschien midden in het centrum niet maar de rest zeker wel.Wordt er uberhaupt met o en n nog wat gestookt in steden als Amsterdam en Rotterdam? Het was altijd al veel minder dan de provincie uiteraard (met Brabant en overrijssel als uischieters), maar hoe was dat afgelopen 2 jaar?
Waarschijnlijk waren dit willekeurige omstanders toevallig wat afstakenHoe heeft hij in en zo'n woke stad in godsnaam een vergunning voor gekregen
Hoe heeft hij in en zo'n woke stad in godsnaam een vergunning voor gekregen
Amsterdam en vuurwerk... waren ze dronken toen ze de vergunning uitgave?
Zo werkt het toch allemaal in het leven? Met geld komen privileges. Daarnaast heeft manu zelf ook tickets voor het uitvak die ze kunnen weggeven. Hoeveel sponsoren hebben tickets denk je?Geld hè, kun je een hoop mee voor elkaar krijgen.
Die coffeeshop eigenaar is miljonair, evenals bijvoorbeeld Martin Garrix.
Littler zat ook bij een wedstrijd op Old Trafford, daar waar andere geen kaartje kunnen bemachtigen.
![]()
Manchester United: How was Luke Littler able to get away tickets?
Our Ask Me Anything team explore how Luke Littler got Manchester United away tickets against Wolves on Monday evening.www.bbc.com
Toevallig liep je op de oudezijds om 00.00 uur... Ja ja...toevallig...Gisterennacht toevallig tegen een hele dikke show aangelopen. Niet de camera om het goed vast te leggen. Maar wat een geweld was dit. En lekker dicht op kunnen staan.
Toevallig liep je op de oudezijds om 00.00 uur... Ja ja...toevallig...![]()
Zo werkt het toch allemaal in het leven? Met geld komen privileges. Daarnaast heeft manu zelf ook tickets voor het uitvak die ze kunnen weggeven. Hoeveel sponsoren hebben tickets denk je?![]()
Daarom zit ik ter hoogte van de middenlijn en jij niet. Mijn huis was al verkocht.Zo werkt het toch allemaal in het leven? Met geld komen privileges. Daarnaast heeft manu zelf ook tickets voor het uitvak die ze kunnen weggeven. Hoeveel sponsoren hebben tickets denk je?![]()
Daar wil ik geen eens zitten. Stoffige ouwe mensen daar die allemaal in hun stoeltje zittenDaarom zit ik ter hoogte van de middenlijn en jij niet. Mijn huis was al verkocht.
Ouwe hooligan.Daar wil ik geen eens zitten. Stoffige ouwe mensen daar die allemaal in hun stoeltje zitten.
DrooliganOuwe hooligan.