Bulkpack Singleshot

Ik heb 4 bulkpacks besteld en een mailtje naar de eigenaar gestuurd maar krijg geen reactie maar ik denk zelf dat de effecten verschillend zijn.

Ze zijn nog best goed te doen, niet een heel goed filmpje maar het geluid komt hopelijk goed over.

Enige wat me bij deze singleshotjes opviel, was dat de pootjes allemaal los zitten (sommige lagen verspreid in de doos). Verder zien ze er goed uit, en voor een 10tje geen miskoop lijkt me. Ik hou me nog even aan de regels dus deze gaan nog niet de lucht in :p

Enige wat me bij deze singleshotjes opviel, was dat de pootjes allemaal los zitten (sommige lagen verspreid in de doos). Verder zien ze er goed uit, en voor een 10tje geen miskoop lijkt me. Ik hou me nog even aan de regels dus deze gaan nog niet de lucht in :p

Ja inderdaad, de pootjes vallen er heel snel af.
Voor een 10tje zéker wel te doen, ben blij dat ik ze aangeschaft heb ;)

Knallen deze hard?

Behoorlijk ja, ik heb net daarvoor (waarvan het restant op het filmpje misschien te zien is) een Binkie getest en ik moet zeggen dat de Bulkpack Singleshot toch niet echt onder deed voor de Binkie.
Echter heb ik de Binkie niet optimaal kunnen horen omdat ik nét even te ver achter die deur stond.

Als je aan deze singleshots kan komen, zou ik je ze zeker aanraden.

Behoorlijk ja, ik heb net daarvoor (waarvan het restant op het filmpje misschien te zien is) een Binkie getest en ik moet zeggen dat de Bulkpack Singleshot toch niet echt onder deed voor de Binkie.
Echter heb ik de Binkie niet optimaal kunnen horen omdat ik nét even te ver achter die deur stond.

Als je aan deze singleshots kan komen, zou ik je ze zeker aanraden.
Bedankt voor de info! Maar ik zie geen filmpje?

Had ze besteld, maar ze waren niet op voorraad samen met de Detonators.
Morgen dus even terug gaan!

Ziet er goed uit, knal is hard als ik zo luister, leuke mine :p maar komt er sier of ti, maar je hebt me overtuigd :)

Zojuist nog even 1x Binkie vs. Bulkpack Singleshot voor je getest, en ik bevestig hierbij dat die van de Bulkpack toch wel harder overkomt, mede doordat hij vrij laag knalt ;)
Bij mij kwamen er een paar rode sterren vanaf, ik heb zo'n vermoeden dat er verschillende effecten zijn, aangezien er in de effectomschrijving Ti-Salute staat.

Dus het is voor zover nu bekend een crackling tail to salute met rode sterren?
Iemand toevallig al een filmpje in het donker geschoten?

Grtz Woutz

Dus het is voor zover nu bekend een crackling tail to salute met rode sterren?
Iemand toevallig al een filmpje in het donker geschoten?

Grtz Woutz

als goed is een mine! wou ze vandaag kopen en testen maar uitverkocht!! wachten tot maandag danmaar anders de detonators!

Back
Bovenaan