Bulkpack Singleshot

bozem

VWC lid
singleshot.jpg

Artikelnummer: 1824
Artikelnaam: Bulkpack Singleshot
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Inhoud: ...
Effectomschrijving: Mines, Crackling, Tail, Ti-Salute with ball
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €9,99

Ik kwam deze singleshot tegen op Vuurwerktotaal, iemand enig idee welke dit is? Na mijn weten nieuw. Kon verder hier ook geen topic over vinden, mocht die er wel zijn excuus!

Effectomschrijving is wel vet.
Alleen ehm, misschien een aantal? Zou ik wel leuk vinden als ik ze koop voor €11,50 hier!

Niet dat ik thuis kom met 6 singleshots!

Edit: Ik heb een vuurwerkwinkel even een e-mail gestuurd over het aantal. Als ik mail terug heb laat ik het jullie wel horen.

Laatst bewerkt:
Zelfde effect als Sick6 dus, maar dan andere verpakking?
Nerens een aantal te vinden overigens, niet op vuurwerkjournaal en niet op vuurwerktotaal...

Effectomschrijving: Bulckpack voor de liefhebber van enkelschots mortieren. Een dikke doos met 36 mortieren, daar kun je dus wel even mee vooruit!*
Kleur: Zilver

Hier zijn ze te koop voor €11,50. Niet zo duur dus. Hopelijk komt er nog een filmpje online. En anders koop ik ze gewoon op de gok!
Ik vind de effecten wel goed klinken. Hopelijk zit alles in een singleshot.
Een singleshot met: Een mine met een crackling tail to Ti salute! :p

Laatst bewerkt:
De omschrijving geeft (voor mij) goede hoop!
Alleen er zijn zoveel single shots op de markt
dat ik pakjes van 6 handiger vind want,
Ik wil graag van alles wat qua single shots voor een prijs rond de 30E
Dan komen bullpacks eigenlijk al af te vallen of de pakjes van 6,
Mmmmm dat wordt leuk dit jaar

Hmm twijfelen, een aantal van sick 6, detonators of dit bullpack. Erg lastig want hier krijg je er dan toch weer 6 meer bij, lastige keuze

Iemand een idee hoeveel van deze bulkpacks in een karton zitten aangezien ze bij mij 9,95 kosten ben benieuwd.

Ik twijfel toch nog een keer, dit is wel een mooi bullpack met lekkere effecten, alleen ik wil eigenlijk gewoon liefst dat die nog wel een keer knalt in de lucht en niet dat er alleen een mine uit komt...

ik twijfel ook tussen deze, detonators, of zo'n thunderking bulk pack van 80 stuks. Ben eigenlijk wel heel beniuewd naar deze, maarja nergens een filmpje beschikbaar?

Voor de freaks die nog op zoek zijn naar deze cakes:
http://vuurwerkchinees.vuurwerkvuur...l/shop/product/12104/169/4/Zware Jongens.html
voor 45,- te bemachtigen! na alle lovende verhalen deze toch nog maar bij besteld, was al dik door het budget heen maar wilde graag in mijn vuurwerktijd toch een keer marijn gehad hebben. Gaan uiteraard tegelijk de lucht in!

Wat heeft dat te maken met deze singleshot?

Dit is het topic van de Zware Jongens van Marijn:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?3982-Zware-jongens-Ass

Nu verder over de Bulkpack Singleshot van Vuurwerktotaal!

Back
Bovenaan