Noordervuur
VWC lid
Kan je straks net zo goed met bevrijdingsdag gaan afsteken net als in Amerika met 4th of July.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deden ze in Katwijk dit jaar al met groot succesKan je straks net zo goed met bevrijdingsdag gaan afsteken net als in Amerika met 4th of July.
in katwijk en rijnsburg is het elke zaterdag feestDeden ze in Katwijk dit jaar al met groot succes
Vind dit ook kansloos. Als makke lammetjes blijft het akelig stil. Is afgelopen jaren al steeds zo. Erg zonde. Of de media wil er niet aan. Maar het lijkt allemaal maar geaccepteerd te worden.Ik ben misschien niet zo op de hoogte maar wij als burgers(ook ik) en de vuurwerkbranche laten zich wel heel makkelijk afschepen.Nergens zie je ergens een tegengeluid behalve een lullige enquete of wat handtekeningen.Misschien tegen beter weten in maar het is gewoon een soort van gelatenheid
Hier heb ik dus ook al over na zitten denken, is er niet iets dat wij kunnen doen als groep? Neem aan dat je dan sterker staat dan alleen. Maar zou ook niet weten waar te beginnen.Ik ben misschien niet zo op de hoogte maar wij als burgers(ook ik) en de vuurwerkbranche laten zich wel heel makkelijk afschepen.Nergens zie je ergens een tegengeluid behalve een lullige enquete of wat handtekeningen.Misschien tegen beter weten in maar het is gewoon een soort van gelatenheid
Dat is Nederland of eigenlijk de gemiddelde Nederlanders.Ik ben misschien niet zo op de hoogte maar wij als burgers(ook ik) en de vuurwerkbranche laten zich wel heel makkelijk afschepen.Nergens zie je ergens een tegengeluid behalve een lullige enquete of wat handtekeningen.Misschien tegen beter weten in maar het is gewoon een soort van gelatenheid
De branche is al akkoord met de compensatie die hoger zal zijn dan nog 1 jaar verkoop toestaan. De winkeliers krijgen geen cent, handhavingsplan is straks 1000 pagina's maar praktijk uitvoering 0,0. Om 00:00 aantal met wat compounds en de gemiddelde ned slaapt dan alGeloof er nog steeds geen kut van maar stel het zou idd klaar zijn vind ik het echt oprecht om te janken voor alle vuurwerkwinkels, en in het bijzonder, onze freakzaken.
Keihard in de billetjes geneukt.
Verders hoop ik oprecht dat de zgn vinketyfus zal uitbreken en dat de lucht dubbel gevuld zal zijn als afgelopen jaar.
Dit land heeft landveraders aan het roer en nsbers als buur.
Gefeliciteerd.
Argumenten:Is een totaalverbod noodzakelijk om het doel te bereiken?
Ow ja daar kun je op wachten. Alcohol verbod, sigaretten verbod, hengelsport verbod, houtkachel verbod, vliegtuig vakantie verbod, en ga zo maar door de traditie is al uitverkocht en nu gaat het verder op levens vreugde. En wij gaan er in mee als makke lammetjes ook omdat wij niet anders kunnen.we mogen klagen, demonstreren etc wat we willen, maar het is net alsof je tegen de muur praat. Grootste vijanden zijn toch de kamerleden en Media. Die doen en zeggen toch wat ze willen. Op het filmpje van metro.nl wordt een romeinse kaars bestempeld als compound. Woest wordt je ervan. Maarja, jaren hebben we ervan genoten en het is nu klaar. Wat zal het volgende zijn? Kermisverbod? Kroegenverbod? Vakantieverbod?
De media werkt al 15 jaar mee aan dit vuurwerkverbod, zij hebben nog nooit iets positiefs over consumentenvuurwerk gemeld.Vind dit ook kansloos. Als makke lammetjes blijft het akelig stil. Is afgelopen jaren al steeds zo. Erg zonde. Of de media wil er niet aan. Maar het lijkt allemaal maar geaccepteerd te worden.
De media werkt al 15 jaar mee aan dit vuurwerkverbod, zij hebben nog nooit iets positiefs over consumentenvuurwerk gemeld
Klopt helemaal. Maar ik denk dat het ze ook wordt opgedrongen vanuit de roverheid etc.De media werkt al 15 jaar mee aan dit vuurwerkverbod, zij hebben nog nooit iets positiefs over consumentenvuurwerk gemeld.

Dat doen ze toch nooit. Probeer maar eens een onderwerp te bedenken waar ze positief over schrijven. Een nieuwjaarsnacht zonder incidenten heeft geen nieuwswaarde.De media werkt al 15 jaar mee aan dit vuurwerkverbod, zij hebben nog nooit iets positiefs over consumentenvuurwerk gemeld.
Het had inderdaad ALTIJD dezelfde opzet. De tegenpartij zijn goed opgeleide welbespraakte mensen die enig aanzien hebben. Die hebben zich verenigd en hebben een doel. De vuurwerkliefhebber was iemand die, hoe goed bedoeld ook, amper fatsoenlijk uit zijn woorden kwam en ook nog eens geen sterk samenhangend verhaal vertelde en daar alleen zichzelf kon vertegenwoordigen. Psychologische identificatie heet zoiets.Of ze nodigden iemand uit (uiteraard bij de NPO) die zich moest verdedigen tegen een tafel vol gutmenschen zonder medestanders. Zo kan je makkelijk de opinie bepalen als uithangsel van Den Haag.
En dan gaan ze ook nog bij de hand lopen te doen. Microfoon onder je neus en hoe vinden jullie van het vuurwerk verbod liefhebbers mogen nog in x los Etc EtcDe media werkt al 15 jaar mee aan dit vuurwerkverbod, zij hebben nog nooit iets positiefs over consumentenvuurwerk gemeld.