Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jarenlang kon men wiet kopen in de grensregio’s, Nederland deed er niet veel aan, nu willen ze geen vw verkoop in grensregio’s wat denk je nu zelf, als ik duitsland of belgie was een dikke middelvinger.
Vuurwerk moet en zal niet meer te krijgen zijn voor Nederlands het is echt te ziek voor woorden. En ondertussen bouwen we giga complexen op om legaal wiet te verkopen, je gezondheid helemaal maar de tyfus helpen met die troep mag wel, schiet mij maar lek
Ik heb heb niet over medicinaal cannabis gebruik, ik geloof dat ik voldoende kennis heb op dat gebied. Het gaat mij om het recreatief gebruik en dan met name het roken, dat is gewoon zeer schadelijk voor je gezondheid maar daar hebben we geen probleem mee, maar een siercake afsteken ho maar dan ben ik crimineel straks.Uhm.. Ik zou me eens verdiepen in de positieve effecten van cannabis.
Of draai je liever wat pilletjes voor de mensen?
Ik heb heb niet over medicinaal cannabis gebruik, ik geloof dat ik voldoende kennis heb op dat gebied. Het gaat mij om het recreatief gebruik en dan met name het roken, dat is gewoon zeer schadelijk voor je gezondheid maar daar hebben we geen probleem mee, maar een siercake afsteken ho maar dan ben ik crimineel straks.
Ik dacht klaar te zijn maar dit motiveert de boel wel weer!! Linkerbaan!!Geniet hier meer van geweldig. Beloofd ook wat voor volgend jaar waarschijnlijk.
Dat vind ik niet, mijn vergelijking ging om de verkoop in grensregio’s en de enorme stroom aan drugstoeristen, het heeft lang geduurd voordat daar iets aan gedaan werd door de overheid dus ik hoop dat grensregio’s nu ook niet direct haast gaan maken met medewerking om vuurwerk verkoop te beperken. Zullen de ondernemers aldaar niet op zitten te wachten.