Break Down

dit filmpje lijkt me de atomic flash , bij mijn weten heeft de breakdown geen fonteinen aan het begin, maar ik zal eens ff informeren bij b&w

dit filmpje lijkt me de atomic flash , bij mijn weten heeft de breakdown geen fonteinen aan het begin, maar ik zal eens ff informeren bij b&w

Deze lijkt niet zo op de atomic flash om eerlijk te zijn.
Atomic flash kent geen crackling en eindigt met een zee van willows als finale.

Maar ik ben super enthousiast over de cake.
Veel voor weinig geld. Ziet er goed uit en duurt lekker lang.

:bye:

de vulling bij b&w varieert nog al eens , mogelijk dat dit de vulling voor de atomic flash van 2007 is, maar ik laat me verrassen en zal er zeker een paar uit de bunker pakken en afsteken.

Deze cake is natuurlijk een aanrader van jewelste.
Anderhalve minuut goed vuurwerk.
Een 500 grammer voor slechts 25 euro.
Absolute topper.
We kunnen de lijstjes weer wijzigen mannen.
:bye:

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik tel ook meer dan 44 schoten...
Hoe dan ook, ik schaf hem aan! prima cake voor savonds rond een uur of 10 :D

Zojuist ook deze cake gezien. De fontein in het filmpje ontbreekt in de pot. Waarschijnlijk zijn het 2 producten door elkaar heen. Verder is deze cake zijn geld zeker waard maar ik vond het tempo in deze cake tegenvallen. Ik betaal zelf liever 10 euro bij voor een Ultimate Force, waar het tempo hoger ligt, dan dat ik deze cake koop.
Mocht je een kleiner budget hebben en toch een 500-grammer willen is dit zeker geen miskoop!

ik wist niet dat deze pot salutes als finale heeft:shocked:
dat is zeldzaam in nederlandse potten, maarja als dit filmpje in volkel is gemaakt tijdens de demo dan neem ik aan dat dit ook echt de breakdown was. en ik zou niet weten waarom ik daarom zou twijfelen dus hebben we een pot met als finale salutes!

ik wist niet dat deze pot salutes als finale heeft:shocked:
dat is zeldzaam in nederlandse potten, maarja als dit filmpje in volkel is gemaakt tijdens de demo dan neem ik aan dat dit ook echt de breakdown was. en ik zou niet weten waarom ik daarom zou twijfelen dus hebben we een pot met als finale salutes!

geloof me, deze pot heeft geen salutes, maar als het goed is zie je daar een hele donkere willow.

Hierbij lanceer ik plechtig mijn eerste filmpje op deze top site.

Break Down: http://www.youtube.com/watch?v=1dwZhwFmZiw

Met de hand gemaakt met een gewone, geleende camera. Kwaliteit is niet top, maar ik vind zelf dat goed te zien is dat deze cake zijn prijs van 25 euro zeker waard is, maar dat ie duidelijk minder spectaculair is dan zijn grotere broer, de Ultimate Force. Ondanks dat hij er wel behoorlijk veel op lijkt.

(By the way: het zijn wel twee potten tegelijk, ondanks dat je maar één finale ziet)

Laatst bewerkt:
Dit voor 25euro?! Ongelooflijk! Keiharde knallen (uit zulke tubes?!), enorme effecten op niet te grote, niet te kleine, hoogte, en een finale die, een beetje laag, iedereen hulde in zilvergouden schittering. Het was mijn finale na heel wat ander moois (Panther, Stars Over Paris, Extreme Salute) maar hij was absoluut het hoogtepunt. Volgend jaar weer! Wat een onwaarschijnlijke topkwaliteit voor een ongelooflijke prijs, deze serie!

1 ging goed, 1 weigeraar. En toen men op ging ruimen gooide een slimmerik dit ding op het vuur met levensgevaarlijke rondvliegende bombetten om je heen.

:angry:

Toppertje dit voor die 25 euro, mocht je een 10tje meer budget hebben zou ik wel voor de Ultimate force kiezen. Heb je genoeg geld dan moeten ze allebei in je collectie!

Ik had hem gekregen als vervanger van de Ultimate Fantasy.

Ik vond hem tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. In werkelijkheid is het ook een relatief kleine cake. Volgens mij een van de kleinere 500 grammers. Met 44 schoten wel een flink aantal. De effecten zijn leuk, maar niet groot uitgewerkt. Maar de prijs maakt ook weer veel goed.

Ik had hier ook niet voor gekozen als ik wist welke effecten het zou hebben. Maar desondanks een leuke batterij, dat wel.

Back
Bovenaan