VesperCycloon
VWC lid
Terug van weggeweest, de enige echte ouderwetse Nitrate Thunder 2.0. Super kwaliteit nitraat knaller! nieuwe versie voor 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij komen ze nu via Pyrostar zelf die ze fabriceert of zo. Morgen ga ik ok naar belgie zal is een doosje meenemen is kijken wat er opstaat waar ze vandaan komen.
Dan hebben ze die ergens vandaan gehaald want Bonbridge is ten eerste geen importeur/fabrikant maar slechts een naam die door Alpeco etc in het leven is geroepen. Correct me if I am wrong....
Dit moet wel nieuw zijn. De originele nitrate thunder van bonbridge hebben nooit in een blauw doosje gezeten. Dat waren de JCWT.
De nitrate thunder zaten eerst in rode doosjes en vervolgens in zwarte. Vaak per 5 of 10 verpakt en een overdoos van totaal 50st.
triest dat ze mee willen liften op een merk wat hét was jaren geleden
Ik deel jouw mening, ach gelukkig weten velen wat de echte waren en waar ze vandaan kwamen.
Heeft iemand ze al getest?
Wellicht komen ze uit dezelfde fabriek als van Bonbridge?
opmerkeijk om nog een nieuwe knaller op de markt te brengen nu de nieuwe wetgeving van 2017 in zicht is.
Frankrijk wordt CAT3![]()
Dat wist ik niet, dus frankrijk wordt het nieuwe belgie. Lache
Frankrijk is nu al Categorie 3.Ze verkopen daar nu al de FP3 small, Megatrons, Dragon Boom, Tiger Boom, Traca's, etc.