Bomber Rockets

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 946
Artikelnaam: Bomber Rockets -- 3 + 3 GRATIS
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Let op! Speciale vuurpijlen met een angstaanjagende knal!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: ...
Richtprijs: € 3,00 - 2 halen 1 betalen

O.a. te koop bij: Rubro.nl

O.a. te koop bij: Rubro.nl

946_bomber_rockets_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd, als de prijs onder de 6 euro ligt dan wil ik ze wel testen. Wel weer de typische Rubro 1+1 gratis actie :P

mij trek je er persoonlijk niet mee over de streep,
een nieuw product en dan gelijk drie + drie "gratis"
had dan gezegd voor een knalprijs :bonk:

Ik heb er net 1tje afgestoken. Echt waardeloos! Vind ze zelfs geen 3 euro waard voor 6 pijlen. Gaat met een niet echt harde gil omhoog en daarna komen er wat gekleurde balletjes uit zonder knal.
Echt weer zo'n rubro aktie dit.

nou volgens de advertenties en dergelijke moeten het knalpijlen zijn zonder gil?
2 opties zouden het kunnen zijn!

1: productie fout
2: een verkoopleugen!

ik heb er zelf 3 getest waarvan 1tje met fluit de lucht in ging en niks deed en de rest het opgaf op de 4e meter en daarna knalde wat erg te vergelijken valt met een normale kanonslag

Nou, wat dacht je van de Aftershock Rockets, 6 plus 6 gratis. En wat dacht je, hadden ze ineens deze ook zo klein gemaakt als hierboven. Lijken nu op de thunderclap pijltjes. Normaal waren ze veel groter, bah.. dat ze dit moeten doen om aan geld te komen.

Ik ging vandaag ook mijn Bomber rockets ophalen in Volkel. Echter kreeg ik een extra pakje Extreme Bang rockets mee, in plaats van bomber rockets. Geen probleem natuurlijk, maar zou het dan zo zijn dat ze uit de handel zijn gehaald?

Ik ging vandaag ook mijn Bomber rockets ophalen in Volkel. Echter kreeg ik een extra pakje Extreme Bang rockets mee, in plaats van bomber rockets. Geen probleem natuurlijk, maar zou het dan zo zijn dat ze uit de handel zijn gehaald?

Denk niet dat ze uit de handel worden gehaalt op de 2e verkoopdag:P
lijkt me eerlijk steker dat volkel ze zelf niet meer heeft besteld op dat moment:P

ik heb daar ook mijn vuurwerk vandaan voor 1 deel heb ook totaal andere producten gekregen voor die great barbarian

En? Was het nog wat deze pijltjes? Ik verwachte een flop dus durfde het niet aan maar ben wel benieuwd hoe deze presteerden.

Back
Bovenaan