Blütenregen - 100sh 30mm Compound fireworks [Batch 2024]

volledig met je eens. Ik zoek vooraf uit wat cat f2 is en tel de gewichten bij elkaar op zodat ik onder de 25 kg blijf. Alleen al voor de funke f2 fonteinen rij ik met liefde naar Duitsland toe, wat een juweeltjes waren het ...:)

Die blutenregen is ook f3 dus wellicht dat ze dan met een politiemacht ook nog thuis willen komen kijken en de straat afzetten en je buren uit hun woning halen terwijl de EOD met zwaailichten en gehuld in bompak buiten staat te wachten.
hahaha ,dat is dus precies de reden dat ik er niet heen rij ,weet van mezelf al dat ik nergens mee rekening houd en zoveel mogelijk en zo dik mogelijke boxen mee pak en 25kg ??? klein compoundje en je zit er al aan nog even los van het f2/f3 verhaal ;) :d:d

hahaha ,dat is dus precies de reden dat ik er niet heen rij ,weet van mezelf al dat ik nergens mee rekening houd en zoveel mogelijk en zo dik mogelijke boxen mee pak en 25kg ??? klein compoundje en je zit er al aan nog even los van het f2/f3 verhaal ;) :d:d
ik rij vooral naar Duitsland voor de Funke F2 fonteinen.....eeuwig zonde dat die niet in NL te krijgen zijn. Daar kun je een mooie hoeveelheid van meenemen om aan die 25 kilo te komen.

Wat ik, met pijn in het hart, laat liggen zijn de grijslont knallers en de pijlen.

• Like
Waarderingen: GMP
ik rij vooral naar Duitsland voor de Funke F2 fonteinen.....eeuwig zonde dat die niet in NL te krijgen zijn. Daar kun je een mooie hoeveelheid van meenemen om aan die 25 kilo te komen.

Wat ik, met pijn in het hart, laat liggen zijn de grijslont knallers en de pijlen.
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik enkel en alleen wat fonteinen in DE ging halen en dat een of andere onverlaat daar stiekem een pak Funke Superboller 2 tussen verstopt had. Ik was me toch een partij pissig toen ik daar thuis achter kwam! :devil:

Back
Bovenaan