Blue Maroon

Ging hier straat verderop af; wat een dikke burst! Knalde effecten wel uit elkaar maar ja zo breed is met die burst errug spectaculair. Combi blauw/blink was ook fijn. Had ik er wel bij gewild, gaat komend jaar (hopelijk) gebeuren.

Ik heb hem net afgeschoten. Ben er wel aangenaam door verrast.Prima box mooie heldere kleur blauw en een mooie blinker. Had er vooraf een beetje de twijfels over maar een zeer goede box.

Had zoveel zin in deze bak, cake 1 was fantastisch wat een burst en kleur zeg! Helaas na cake 1, 1 doffe dreun en alles kapot. Straat lag vol met delen, dat was het. Hebben alle tubes ondergedompeld in een grote bak water, zodat men er verder niet mee kan rommelen. Domper, maar op basis van cake 1 volgend jaar hopelijk een nieuwe kans.

Wat een geweldige bak van een beest was dit. Voor 75 euro weten te kopen, en geen spijt er ervan. Volgend jaar weer erin.

Ik deel de mening van de mensen voor mij. Knetterharde burst.
Ik had hem gecombineerd met een red maroon, geslaagd project :)
Zal eens navragen of er goed beeld materiaal van is.

Zoals ze bij ons in de regio zeggen: snotverjandoppen...wat een gave bak was dit! Super harde burst, en het blauw was goed aanwezig! Volgend jaar weer!

Reacties zijn positief, hier helaas niet gehad, maar kijk nu wel uit naar de filmpjes.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar meer films. Deze staat hier namelijk nog wel op 't lijstje om in de gaten te houden.

Ik heb 'm helaas niet gefilmd. Om de één of andere reden schiet dat er altijd bij in op oudejaarsavond...

Lol, ja dat was 'm, idioot ding :D komt bij m'n 1e order dit jaar, samen met Red en RotP>Scream als prefinale :handsup:

Blauw op film, altijd lastig, maar de reacties spreken wel voor zich, een dikke bak dus.
Niet zeker of ik er dit jaar kom, maar zou hier toch wel eentje van willen zien in de straat, ben een groot fan van blauw.

Blauw komt niet heel duidelijk over op film, maar dat is altijd lastig. Dat was in real liv beter te zien neem ik aan? Dikke bak verder hoor.

Leuke bak. Vond hem overtuigender dan z’n rode variant. Viel me wel op dat niet alle knallen even hard waren, sommige hadden ti-knal, andere meer een harde plof.

Top! Ben gek op blauw en was ook altijd fan van de Red Maroon. Wellicht tijd voor een Blue Red Maroon volgend jaar dus :yes:

Back
Bovenaan