Blue Lion King - Predator

Gister gezien en vond hem niet tegenvallen! Mist op het begin misschien een beetje tempo.

Zat er zelf aan te denken om op het begin een cake van de golden tower mee te schieten. Zou het een toevoeging zijn?

Mooie bak hoor. Mooie blauwe sterren in combinatie met diverse goud/crackling effecten.
Deed het ook goed op de demo in Nieuw Buinen afgelopen 11 december. (per 2)

Hier een paar foto's:
IMG_7419- Edited small.jpg

IMG_7423- Edited small.jpg

IMG_7424- Edited small.jpg

IMG_7427- Edited small.jpg

IMG_7429- Edited small.jpg

IMG_7430- Edited small.jpg

Eddy.

Gewoon een (hele) degelijke compound, zeker als je hem voor goede prijs kon krijgen. Ik had hem € 89,- en voor die ben ik gewoon dik tevreden.

Zoals Fuifduif hierboven al aangaf is de effectgrootte (en ook de burst) oke, maar ik had meerdere andere 25mm cakes en compounds waarbij dat duidelijk toch nog wel iets beter was. Het gaat echter ook te ver om het 'zwaar teleurstellend' of 'ondermaats' te noemen. De blauwe sterren en ook diverse goud effecten waren overigens wel (heel) goed uitgewerkt.

Ik was erg hyped voor deze, maar vond hem daardoor iet wat tegenvallen. Hij was zeker niet slecht, simpelweg meer van verwacht.

Gelukkig voor een mooie deal kunnen scoren bij Vathorst halverwege het jaar en voor die prijs €89 op zich prima! Meer zal ik er niet voor geven.

Ik had nog een batch van vorig jaar en vond deze echt top voor het geld wat ik had betaald (70 eu). Prachtig blauw en lekker tempo.

Geen harde burst of iets maar gewoon mooi vuurwerk.

Filmpje volgt nog

Mooi ding idd maar had er stiekum toch meer van verwacht.

Bekijk bijlage 1824487

Ja dat wat jij zegt had ik dus ook. Miss omdat ik te hyped was geworden door reacties van afgelopen jaar en de goede prijs die we in de zomer hebben kunnen betalen bij Vathorst bijvoorbeeld. Mede door de goede prijs kon ik er wel mee dealen dat die iets minder was dan dat ik verwacht had. Blijft het nog steeds een goed doosje hoor.

Was hier prima, voor 80 euro of zo gekocht. Dat is ie heel makkelijk dubbel en dwars waard! Burst wat minder dan verwacht ook, ja. En persoonlijk vind ik voornamelijk een effect ietwat saai worden....

Back
Bovenaan