P pyroboy VWC lid 5 feb 2011 #1 Artikelnummer: 1782 Artikelnaam: Blitz Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 1 Effectomschrijving: Boeketpijl 40 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: 7,50 Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2011
Artikelnummer: 1782 Artikelnaam: Blitz Bruto Gewicht: ... Netto Kruitgewicht: ... Aantal Schoten: 1 Effectomschrijving: Boeketpijl 40 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Richtprijs: 7,50
V VuurwerkJanco VWC lid 28 sep 2011 #3 Ben benieuwd hoe hard ie knalt, Ik zal een filmpje op youtube opzoeken.
M MrBonbridge VWC lid 28 sep 2011 #4 vorig jaar kreeg je die er gratis bij als je via internet bestelde, een leuke pijl maar zou hem niet voor dat geld kopen
vorig jaar kreeg je die er gratis bij als je via internet bestelde, een leuke pijl maar zou hem niet voor dat geld kopen
A Amici6 VWC lid 4 nov 2011 #5 Ik had hem afgelopen jaar ook, wat-ie toen kostte weet ik niet meer, maar ik vond het wel een mooie pijl... ook de grootte van het boeket....
Ik had hem afgelopen jaar ook, wat-ie toen kostte weet ik niet meer, maar ik vond het wel een mooie pijl... ook de grootte van het boeket....