Blitz Bomber

Afgelopen zaterdag deze samen met de Break Out de lucht in geschoten! Genieten maar er kwam erg veel rotzooi uit de lucht. Ook meerdere bombettes terug gevonden welke nog niet af waren gegaan 🧐 Niet echt veilig doosje moet ik eerlijk zeggen. Afgelopen jaar deze klachten ook al gehoord.

IMG_6112.png
IMG_6113.png

Afgelopen zaterdag deze samen met de Break Out de lucht in geschoten! Genieten maar er kwam erg veel rotzooi uit de lucht. Ook meerdere bombettes terug gevonden welke nog niet af waren gegaan 🧐 Niet echt veilig doosje moet ik eerlijk zeggen. Afgelopen jaar deze klachten ook al gehoord.

Bekijk bijlage 1812744
Bekijk bijlage 1812745
Dat is niet best maar beter dat ze niets doen dan dat ze veel te dicht bij de grond klappen.

Ik heb meerdere filmpjes gezien waarbij één cake alleen maar ploffers betrof, was bij mij niet het geval maar er leek dus een slechte batch bij te zitten, productiefout of mogelijk was één kant of gedeelte van de container vochtig. Dan krijg je dit soort praktijken.

Deze bak heeft dezelfde effecten als de Minerva / Saga Continues. Maar in die bakken zit 2kg kruit, 24 schoten meer.

Maar de Blitzbomber 1kg kruit, athans volgens het label, zit hier niet gewoon meer in dan op het label staat, zou ook verklaren waarom die zo goed presteerde.. :idea:

Deze bak heeft dezelfde effecten als de Minerva / Saga Continues. Maar in die bakken zit 2kg kruit, 24 schoten meer.

Maar de Blitzbomber 1kg kruit, athans volgens het label, zit hier niet gewoon meer in dan op het label staat, zou ook verklaren waarom die zo goed presteerde.. :idea:
Zoiets zouden ze natuurlijk nooit doen. Belgisch wonderkruit ligt dan meer voor de hand, de Belgische versie van de Transbomber heeft nog geen 1kg kruit en de prestaties zijn aardig gelijk aan de NL versie ;)

Back
Bovenaan