Blinking Stars [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD851
Artikelnaam: Blinking Stars
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 33 shots
Effectomschrijving:
Blue tail to Blue stars with Gold Blink
Green tail to Purple stars with Green Blink
Silver tail to Purple stars with Silver Blink
Red tail to Blue stars with Red Blink
Lemon tail to Lemon stars with Silver Blink

Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:

13374542.8a547e16.560.jpg

Een originele W Shape cake... En dan ook nog is met 11 Salvo's! Dus voor een W/waaier cake is dat echt een lange tijdsduur..! Ook de boeketten zijn aardig aan de maat hoor. Lekker eenzaam geschoten dus perfect te zien.. Kleueren komen niet heel duidelijk over en het gebrek aan afwisseling is misschien een minpunt..

Des ondanks geen bizarre prijs voor een Q Shape cake, zijn namelijk altijd duurder vanwege de transport kosten, er zit nou eenmaal veel lucht in wat vervoert dient te worden.. V

Ja Redelijke prijs, altijd hollands te hoog maar niet echt extreem broekhoff like, mooie boeketten, lange tijdsduur, veel schoten, echte W Shape.. Gebrek aan afwisseling maakt hem wat onaantrekkelijk. Maar zou hem toch wel een 8 geven!

ik mis een finale

Mis je Crackling?

Lastig om hier een finale aan te bouwen hoor. Athans elk ander effect lijkt mij misstaand.. En doordat je elk salvo al een gevulde lucht heb is het ook lastig om de luch nog voller te maken..

Misschien hadden de laatste 2 rijen samen gekund met alle verschillende kleuren. Had denk ik de enige mooi en passende finale geweest.

ach tis een prima tempo en deze staat er ieder geval bij voor in mn lijstje finale maak ik zelf wel
ik bedoel immers het 0.00uur is zie je zoveel de lucht in gaan

Ik vind het een mooie cake zeker gezien zijn prijs.
Gewoon een heerlijke tussedoor waaier.

Hier is dan ook mijn filmpje van twee exemplaren van deze cake, gefilmd bij Vechtweelde in Maarssen.

http://www.youtube.com/watch?v=T-cJrE3ReF8

ZEER grote boeketten.
ZEER strakke en krachtige lift.
ZEER luide burst knal.
Beetje traag (als je er eentje schiet)
Beetje duur.

Geen topper wat mij betreft, maar de gemiddede consument zal er wel mee tevreden zijn.

Back
Bovenaan