Blessing Pearls

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1010
Artikelnaam: Blessing Pearls
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Red tail crackling red glittering willow / golden tail crackling golden willow / silver tail crackling silver glittering willow. Final: 4 shots together.
Richtprijs 2011: €49,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een heerlijke batterij is dit! Naar mijn mening de mooiste effecten wat er te halen valt in Nederland. Deze 500 grammer is daarvan echt een topper. Prijstechnisch en kwaliteitsverhouding zijn goed, bijna 50 euro is een redelijke prijs.

Ben helemaal gek van deze effecten, en ze worden ook nog eens goed uitgewerkt.

Een topper.

Deze effecten hebben mij altijd al de aandacht getrokken! Super mooie willow's en de effecten blijven lang hangen.

Super aanrader!!

Ik heb de Blessing Pearls afgeschoten tijdens Oud en Nieuw.
Het was een van mijn pronkstukken
Prachtige combinatie van tails met willows, mooi breed uitgevoerd, geschoten in een goed en snel tempo en eindigend in een finale van 4 schoten tegelijk.
Hij is de 48 euro zeker waard.
Een absolute aanrader

Heb afgelopen jaar alles van dynasty genomen en was daar heel erg content over, denk dat er dit jaar wel wat potten bij gaan komen, n.l. van deze lijn!! man man wat een fijne potten dit hoor!!! Erg mooi en de prijs is goed. Hopenlijk blijft dit zo en wordt er niet weer een tientje tegen aangegooid of zo...

zeer mooi blokje ! .
nederland kent inmiddels relatief veel producten met willow effect .
maar deze springt er wel bovenuit .
beter tempo als z'n concurent : desert eagle van hardix , en de afwerking van de effecten zijn minstens net zo mooi .

dikke AANRADER !!!

De adviesprijs van de Blessing Pearls is voor het jaar 2009 vastgesteld
op: € 48,00 (oude prijs was € 47,95)
Dit zijn de adviesprijzen, een dealer kan natuurlijk zelf anders beslissen.

Wat een topcake is dit toch. Echt een prachtige cake. Mooie grote uitwerking, heerlijke burst.
Komt zeker in de collectie (die maar groeit en groeit).

Hier is mijn film van de Blessing Pearls, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie cake. Goede glittering willows. Maar ik zou de mensen toch willen adviseren om een directe concurrent niet over het hoofd te zien. Persoonlijk vind ik namelijk de Blonde Greet van Marijn beter. Die is wat mooier van kleur namelijk, en de boeketten zijn ook een fractie groter.

Zijn de willows van deze cake mooi van kleur?
Ik moet namelijk tussen deze kiezen of 2x de chrystal van Zena.
Alvast bedankt!

Super wat een cake dit zeg. Echt een heel mooi effect die lekker lang duurt. Echt prachtig deze cake!

Back
Bovenaan