Blazing Thunder

Er zijn gisteren geen nieuwe Pro-Line producten geschoten. Ook de nieuwe producten van Asian Budgetline ontbraken.

Leuke verschillende shapes, salvo's zijn ook in orde.
Maar ik zie dit niet als een vervanger voor de Thunder Salvo, die vond ik persoonlijk beter.

Ik vind hem wel gaaf. Ik had echt knallen verwacht, geen boeketten. Ik vind het een mooie waaier. Die prijs van 16,50 is nog best te doen...

Wellicht gaat er eentje mee ...

Whow...dit is een mooie cake. Mooie brede effecten in waaiervorm. Deze staat genoteerd op mijn lijst. De prijs/ kwaliteit verhouding lijkt me dik in orde. Definitief oordeel kan ik pas geven nadat ik de cake live heb gezien.

Ik ben er niet zo kapot van.
Ik had liever gewoon de Thunder salvo gezien dit jaar.
Die 3 euro minder koste en ook nog eens meer schoten had.
Dus uitgaand van dat principe sla ik deze over.

O, maar €16,50? Daarvoor is ie best leuk, maar behalve de gevarieerde schietrichting is 't niks bijzonders, veel te snel vervliegende boeketjes. Maar voor dat beetje geld is 't wel aardig

Hier is mijn film van deze cake! Vanavond geschoten tijdens de demo. Dit is dus géén China-film :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier twee stuks.

De knal is niets bijzonders. De schietrichting apart, hoewel ik er een beetje van schrok. Erg onvoorspelbaar (en er knalde nog een schot te laag ook).

Het moet volgens mij meer bij deze cake op het spectakel met de knal gaan, maar als jij zegt dat het niets bijzonders is, dan hoef ik hem echt niet.

Slechte vervanger van de thunder salvo.
Echt jammer dat dat bakkie er niet meer is.
Gelukkig is er als alternatief de asian thunder cake, van 25 en 100 shots.

Back
Bovenaan