Black Shock

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 469
Soort: Enkelschots mortier
Collectie: Black Label collectie
Aantal schots: 1
Effect en kleur: Red tail to red wave and crackling
Verkoopadviesprijs: € 7,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bron: Vuurwerkblog

Dit is een omlabeling van de M.O.A.B. uit de Star Collection, de film daarvan toont dus ook de uitwerking van deze single shot. :wink::)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vorig jaar meerdere van gezien en persoonlijk vind ik dit een topper van een single shot, prima kwaliteit en in verhouding met andere grote single shots geen slechte prijs.

Moet eerlijk toegeven dat ik deze single shot van "Black Label" best wel interessant vind. Juist omdat "Black Label" bekend staat om zijn kwaliteit, en mooie uitwerking. Alleen de prijs van € 7,95 vind eigenlijk een nogal wat teveel van het goede, en dat alleen maar voor een single shot. 2 voor de prijs van 1 zou beter op z'n plaats zijn, of gooi de prijs iets wat naar beneden. Jammer, ik twijfel.

P.s. mocht het inderdaad het geval zijn dat het hier om een omlabeling gaat van het artikel "Moab" van Star Collection zoals hierboven wordt beweerd, dan raad ik iedereen aan om toch vanaf pagina 3 de reakties na te lezen bij afd. Star Collection hier op deze site (zoek op Moab). Of raadpleeg andere websites.

Laatst bewerkt:
Welk caliber is die eigenlijk? 2 inch ofzo? Ziet er trouwens wel netjes uit, maar die prijs...

Toevoeging aan startpost;

Bruto Gewicht: 350 Gram
Netto Gewicht: 40 Gram
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 5 Seconden
Karton eenheid: 3/10

Richtprijs: €8,50 (2010/2011)

Back
Bovenaan