Black Out

Bitorro

VWC lid
Artikelnummer: 468
Soort: Cake
Collectie: Black Label collectie
Aantsal schoten: 70 Schots
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten: Glitter, tail, time rain, comet, palm
Kleuren: Blauw, wit, groen, goud en rood
Aantal per karton: 4 stuks
Bruto Gewicht: 3250 Gram
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 50 Seconden
Verkoopadviesprijs: € 49,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bron: Vuurwerkblog

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is dus een omlabeling van de Dominator uit de Star collectie. Daar staat ook een filmpje van de cake. Wel leuk als je dealer geen Star verkoopt en wel Black Label, want het is een goede cake (afgaand op het filmpje). Met name de salvo's die geschoten worden zijn bruut:).

Dit is inderdaad de omgelabelde Dominator. Vorig jaar bracht B&W ook vaak dezelfde cakes uit onder de verschillende sub merken die B&W voert. Waarom ook niet, het wiel opnieuw uitvinden is niet nodig. En de collecties verschillen per winkel, dus zo kan iedereen genieten van de mooie nieuwe cakes die worden uitgebracht.

Niet alleen het label verschilt jongens, ook de effecten zijn anders. :wink: Manier van schieten komt wel overeen, maar de cake is zeker geen exacte kopie van de Dominator. :)

Heeft deze dan wel die verpletterende dubbele finale die de Dominator heeft? Dan komt deze zeker op mijn lijstje. Mijn verkooppunt verkoopt veel Black Label en bijna geen Star, dus de kans is groot dat hij geen Dominator zal hebben, maar wel de Black Out. Goeie actie, zo'n omlabeling!

Dit is inderdaad de omgelabelde Dominator. Vorig jaar bracht B&W ook vaak dezelfde cakes uit onder de verschillende sub merken die B&W voert. Waarom ook niet, het wiel opnieuw uitvinden is niet nodig. En de collecties verschillen per winkel, dus zo kan iedereen genieten van de mooie nieuwe cakes die worden uitgebracht.

Haha,

Wat een verrassing , doe een doos DOMINATOR open, rollen er Black out cakes uit........

Hebben we AIR STRIKE voor 29,95 in de folder staan krijgen ze BLACK LIGHT voor hetzelfde (voordeel 17,50):D:D:D

Vanavond om 0.00 uur de blackout geschoten: wat een TOPcake. Deze cake ramde in een super tempo de effecten er door heen. de hele straat stond te schreeuwen van enthousiasme, zelf werd ik ook helemaal gek na deze cake!!!!!

Ik had hem ook en was er erg tevreden mee. Ook de toeschouwers vonden hem erg leuk, vooral toen het tempo omhoog ging. Dit is een aanrader!

Heb deze cake als 1 na laatste in mijn show geschoten, als laatse had ik de maximum blast van rubro. was zeker een goede afsluiter, maar qua tempo had ik achteraf beter de black out kunnen nemen. B&W: verander de black out voor komend jaar alstublieft niet!

Wat een super Cake, fantastisch tempo, en de hele buurt keek! en met wel 5 eind salvo's .. volgens jaar er weer bij (y)

het begon fantastisch maar na de tweede salvo explodeerde de cake op de grond: het schoot alle kanten uit in de straat en wij werden ook geraakt. Achteraf gezien toch best gevaarlijk, het was ook een vrij nauwe straat. Desalniettemin overweeg ik om de cake volgend jaar weer te kopen. Heb ik overigens gewoon pech of hadden meer mensen hier last van? Nog iets anders: de cake staat te boek als 70 schoten....maar zijn het er niet minder, dit gezien de grootte van de cake?

Ik ben wolff zeer dankbaar! Black out was in productiejaar 2010 excat gelijk aan productiejaar 2009 van B&W. Vannacht 2 tegelijk afestoken als kleine finale. De straat ging wederom net als vorigjaar uit z'n dak!!!!! In een woord, GEWELDIG

Ik had dit tweelingzusje van de Dominator (Star). Hele vette bak... goed lang opbouwend met de effecten één voor één schietend, daarna alle effecten in salvo's afgesloten met 2 salvo's cracklingeffecten. Keiharde bursts, enorme effecten en de eindsalvo's vulden de lucht grandioos waardoor het een prachtig bruut eindspektakel van mijn show vormde! Topper!

Back
Bovenaan